Hurra!!! Jeg er graviiiiid!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2010

Maddox

Ihhh, hvor er det fantastisk   STORT Tillykke!!!!!

Spændende at se, om så Kirstine´s ønske om en lillesøster kommer til at gå i opfyldelse  (men mon ikke også en lillebror vil være velkommen?) Her er lillebror ihvertfald højt elsket af storesøster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Nadi

Ih hvor fantastisk !! Det er jo bare helt vidunderligt fantastisk !!

Stort TILLYKKE til jer alle tre 

Anmeld

15. maj 2010

mor_sabina

DK skriver:

Så var tredje gang dælme lykkens gang!!

Vi har fået en kage i ovnen!! Utydelig streg i går, men her til morgen kunne den sagtens klare "i udstrakt arm"-testen endda to dage før tid!! Weeeee det er simpelthen så dejligt!! Så nu er jeg med på vognen med en januar-baby!!

Jeg har bestilt tid på nettet til lægebesøg 1/6, og så tror jeg at vi snupper sådan en tidlig scanning for at se om der er tvillinger, hvilket er ret udbredt i min familie!

Uhhhh jeg glæder mig til at rende rundt med mave på!!

Kærlig hilsen Ditte

Tillykke

Anmeld

15. maj 2010

lisbethita

DK skriver:

Så var tredje gang dælme lykkens gang!!

Vi har fået en kage i ovnen!! Utydelig streg i går, men her til morgen kunne den sagtens klare "i udstrakt arm"-testen endda to dage før tid!! Weeeee det er simpelthen så dejligt!! Så nu er jeg med på vognen med en januar-baby!!

Jeg har bestilt tid på nettet til lægebesøg 1/6, og så tror jeg at vi snupper sådan en tidlig scanning for at se om der er tvillinger, hvilket er ret udbredt i min familie!

Uhhhh jeg glæder mig til at rende rundt med mave på!!

Kærlig hilsen Ditte

STORT TILLYKKEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

15. maj 2010

Ansemusen

Jubii Ditte!!!!! Hvor er det bare dejligt for jer  Kæmpe stort tillykke med jeres lille spire!!

Anmeld

15. maj 2010

VNB

stort tillykke med den lille nye spire i maven!

Anmeld

15. maj 2010

saxa

STORT tillykke til jer alle tre!!!! Så blev 2010 jeres år og tredje gang er jo lykkens gang..  Weeee..

Anmeld

15. maj 2010

Lone Jakobsen

stort tillykke med de 2 streger

Anmeld

16. maj 2010

Riksen

Ih, hvor skønt!! Sikke da en god nyhed at vende tilbage til efter en tur i sommerhus. Stort tillykke med stregerne!

Der er virkelig forår i luften - synes vi er mange, der har testet positivt her på det sidste

Knus Rikke

Anmeld

16. maj 2010

DK

Riksen skriver:

Ih, hvor skønt!! Sikke da en god nyhed at vende tilbage til efter en tur i sommerhus. Stort tillykke med stregerne!

Der er virkelig forår i luften - synes vi er mange, der har testet positivt her på det sidste

Knus Rikke

Ja! Det bliver så hyggeligt at følges!!

Flodhest-til-jul-klubben, det er os!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.