Hurra!!! Jeg er graviiiiid!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

Sofia

Også lige et KÆMPE KÆMPE KÆMPE tillykke her!!! Ih hvor er det fedt, og hvor passer det perfekt, du kan lige føde efter 3 x eksamen, og så holde laaaang barsel!! Kunne ikke være bedre. Er så glad på jeres vegne. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

DK

He he... jeg husker det svagt... he he... Men det var måske bare lige det min krop havde brug for. Lidt trods!!

Anmeld

14. maj 2010

DK

Sofia skriver:

Også lige et KÆMPE KÆMPE KÆMPE tillykke her!!! Ih hvor er det fedt, og hvor passer det perfekt, du kan lige føde efter 3 x eksamen, og så holde laaaang barsel!! Kunne ikke være bedre. Er så glad på jeres vegne. 

Tak igen!! Jamen det kunne jo næsten ikke passe bedre. Ejj det kunne ikke passe bedre, så det er næsten for godt til at være sandt!!

Anmeld

14. maj 2010

Mie A

Stort tillykke med spiren (eller spirerne?) i maven

Anmeld

14. maj 2010

Miamaja

Ihhh.. TILLYKKE og sikke en overraskelse!!. Det er allligevel hurtigt du fik en bolle i ovnen

Anmeld

14. maj 2010

bagger26

Stort tillykke..

Anmeld

15. maj 2010

Tina2

Jaaaaah, hvor fantastisk!!!!! Stoooort tillykke, hvor bli'r det bare spændende! Glæder mig til at følge dig i graviditeten, se pics osv:-)

Ønsker dig AL mulig held og lykke:-))))))

Kram Tina

Anmeld

15. maj 2010

Vial

Stort tillykke, hvor er det dejligt at det er gået så hurtigt :-)

Ang. tvillinger... Ja, tydelig teststreg et par dage før betød jo tvillinger her ;-) Det er også på tide vi får nogle nye tvillingerugere, da et par stykker nu har født. Så pøj pøj med evt. dobbelt lykke :-)

Anmeld

15. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Stort tillykke

Anmeld

15. maj 2010

A.

tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.