Bliver sindssyg! "hvad nu hvis det bliver en dreng?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2010

B&J

Kirle skriver:

selvom at slippe helt for det kommer man sgu aldrig!

Har stået nede i Netto og folk har budt ind på køn! Ikke om jeg fatter hvorfor det er vigtigt, men er nok også lidt ekstrem. Blev faktisk sur over ved 5ugers undersøgelsen at lægen sagde "en rigtig dreng" om min søn, for det forudsætter at der er også en forkert dreng derude... Og hvis ikke der er det, så er ytringen meningsløs og hvorfor så sige det!!! Og hvad med næste gang - vil han så være en "forkert" dreng! Ville ønske folk ikke skal bedømme så meget om ens barn og bare "du er skøn lige som du er", for det er det jeg gør! Også når han er monsterirriterende er han stadig helt perfekt!

Det vigtige er at det er et sundt og rask barn som også gerne sover om natten

hihihi ja som gerne sover om natten der er min søn uartig hihiihih... men gud hvor er han bare dejlig og glæder mig lige så meget til næste gang jeg skal være gravid gå og glæde sig til den dag babyen kommer også når jordmoren siger hvad kønnet er åhhh det var så fantastisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

<3

B&J skriver:

hihihi ja som gerne sover om natten der er min søn uartig hihiihih... men gud hvor er han bare dejlig og glæder mig lige så meget til næste gang jeg skal være gravid gå og glæde sig til den dag babyen kommer også når jordmoren siger hvad kønnet er åhhh det var så fantastisk...

Ja det var noget af en oplevelse! Var ret så overvældet i den situation!!

Men tror ikke jeg får lov en anden gang til at vente... For kæresten vil gerne vide det og nu bestemte jeg jo sidst hæhæ

Og sove om natten? Tal lige om at drømme høhø

Anmeld

15. maj 2010

B&J

Kirle skriver:

Ja det var noget af en oplevelse! Var ret så overvældet i den situation!!

Men tror ikke jeg får lov en anden gang til at vente... For kæresten vil gerne vide det og nu bestemte jeg jo sidst hæhæ

Og sove om natten? Tal lige om at drømme høhø

er glad for mig og kæreste er enige om vi ikke vil vide det

ja ej han var virkelig dygtig i nat.... forhold til han er lidt over 2mdr smiler men bare han ville være det hver nat  ellers er det jo lige før man sidder op og sover nogle gange griner

Anmeld

15. maj 2010

<3

B&J skriver:

er glad for mig og kæreste er enige om vi ikke vil vide det

ja ej han var virkelig dygtig i nat.... forhold til han er lidt over 2mdr smiler men bare han ville være det hver nat  ellers er det jo lige før man sidder op og sover nogle gange griner

Ja du skal nok ikke regne med at få nattesøvnen tilbage før efter 1år+ Men når det sker?! Den bedste følelse!!

2mdr??? Haha så kører du stadig på adrenalinen

Min søn er nu blevet en stor herre på 2,5år og 105cm! så er rimelig skruk efter en lille bitte igen, men det passer ikke så godt lige nu. Om et år tror jeg vi vil starte projekt nr.2...

Anmeld

15. maj 2010

B&J

Kirle skriver:

Ja du skal nok ikke regne med at få nattesøvnen tilbage før efter 1år+ Men når det sker?! Den bedste følelse!!

2mdr??? Haha så kører du stadig på adrenalinen

Min søn er nu blevet en stor herre på 2,5år og 105cm! så er rimelig skruk efter en lille bitte igen, men det passer ikke så godt lige nu. Om et år tror jeg vi vil starte projekt nr.2...

nemlig en lille bandit der spiser finger

ej han er begyndt med af sove kl 19 kl 23 lister vi en flaske i ham og han sover til kl 04 ca. så får han en ny flaske nogle gange sover han lige efter og nogle gang er han vågen i ca en time men ellers der efter sover han så til kl 6.30 også står vi op.... og hvis han er rigtigt umulig så vågner han kl 5 hihihi 

men lige for tiden pyller han meget og skifter med masser af smil små pludder griner.... så det er noget af en omgang men gud hvor er han dejlig hihii

Anmeld

15. maj 2010

<3

B&J skriver:

nemlig en lille bandit der spiser finger

ej han er begyndt med af sove kl 19 kl 23 lister vi en flaske i ham og han sover til kl 04 ca. så får han en ny flaske nogle gange sover han lige efter og nogle gang er han vågen i ca en time men ellers der efter sover han så til kl 6.30 også står vi op.... og hvis han er rigtigt umulig så vågner han kl 5 hihihi 

men lige for tiden pyller han meget og skifter med masser af smil små pludder griner.... så det er noget af en omgang men gud hvor er han dejlig hihii

Haha hvor er du sød, det er da næsten at sove igennem (som kræver 6 sammenhængende timers søvn når man er baby) Det er da superflot!

Tror det skifter meget i perioder, her har der været mange gange det har været tæt på, et par nætter i træk hvor man måske skulle ind til ham en gang eller to, men da jeg ammede var der nætter hvor han ville på hver time - der var jeg træt Eller sygdom brr!

Men Tjalfe voksede også meget, fra 50 cm til 83 det første år, det næste år til ca.100 og det sidste halve år er han nået til 105cmm hvor gennemsnittet vist ligger på 25cm for første år, 10cm for andet år og vist kun et par cm for tredje og der er han allerede på +5cm... Så drengen skulle jo også have noget at spise jo mors bette dreng

Anmeld

15. maj 2010

B&J

Kirle skriver:

Haha hvor er du sød, det er da næsten at sove igennem (som kræver 6 sammenhængende timers søvn når man er baby) Det er da superflot!

Tror det skifter meget i perioder, her har der været mange gange det har været tæt på, et par nætter i træk hvor man måske skulle ind til ham en gang eller to, men da jeg ammede var der nætter hvor han ville på hver time - der var jeg træt Eller sygdom brr!

Men Tjalfe voksede også meget, fra 50 cm til 83 det første år, det næste år til ca.100 og det sidste halve år er han nået til 105cmm hvor gennemsnittet vist ligger på 25cm for første år, 10cm for andet år og vist kun et par cm for tredje og der er han allerede på +5cm... Så drengen skulle jo også have noget at spise jo mors bette dreng

Ja hold da op glæder mig vildt til af se hvor høj vores dreng bliver til den tid for min fyr er 197høj og jeg er sølle 159 hihihihih...

men han blev født 49cm og 2810g.. nu  60cm og 5kg på 2uger men lille dreng er jo kæmpe stor nu hihihhi er så stolt...

Anmeld

15. maj 2010

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Ja lige præcis... Jeg siger også altid, at jamen så er det en dreng, eller også må vi jo lige hurtig få fat på noegt blåt...

Det er vel ikke verdens undergang? - Eller jo, hvis du spørg min familie!

Altså jeg lavede en aftale med min søster, at fik vi en dreng.. så fik hun hurtigt fat i noget blåt maling og noget drengetøj Men vi havde jo også købt noget sødt neutralt tøj..

Men har folk ikke noget fornuftigt og sige, så skal du holde deres mund

Anmeld

16. maj 2010

<3

B&J skriver:

Ja hold da op glæder mig vildt til af se hvor høj vores dreng bliver til den tid for min fyr er 197høj og jeg er sølle 159 hihihihih...

men han blev født 49cm og 2810g.. nu  60cm og 5kg på 2uger men lille dreng er jo kæmpe stor nu hihihhi er så stolt...

Mja din vokser da vist også godt til!

Så skønt med de små! ELSKER at være mor!

Anmeld

16. maj 2010

B&J

Kirle skriver:

Mja din vokser da vist også godt til!

Så skønt med de små! ELSKER at være mor!

jaa det er såååå dejligt af være mor man stråler på en helt anden måde....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.