Bliver sindssyg! "hvad nu hvis det bliver en dreng?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.066 visninger
49 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Anonym trådstarter

Jeg har været til kønsskanning og fået at vide det er en pige.. Så det går jeg stærkt ud fra det er..

Men alle i min familie tror det er en dreng, og siger konstant "hvad nu hvis det er en dreng?" - Ja, så er det en dreng!!!!

Jeg bliver sindssyg.. Hver gang jeg har købt noget i lyserødt, får jeg at vide hvor latterlig og dum jeg er, for "hvad nu hvis det bliver en dreng?".... Jeg bliver snart pisse sur, hvis de ikke stopper det, for det gider man sguda ikke og hører... - I hvertfald ikke konstant!

Idag fik jeg at vide, at jeg ikke måtte købe en bestemt trøje jeg var helt vild med, fordi den var "alt for piget"... Det skal andre selvfølgelig ikke bestemme, men jeg blev bare så sur og ked af det, at jeg lagde den fra mig, og kom hjem med en følelse af at være fulskommen tom indeni...

Jeg ved ikke helt hvad jeg ville med det her indlæg, men jeg er bare så sur og skuffet!

ps. jeg er lige anonym, da jeg ikke ved hvem der kigger med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Jeamou

Kender det godt - her er det bare min kæreste der har en lidt sjov bemærkning med at: "Vi må da håbe at det bliver en pige, med alt det lyserøde vi har..."

Vi bliver da lige så glade, hvis barnet skulle have et ekstra vedhæng - ville bare være uheldigt, "med alt det lyserøde vi har"!

Glem de andre - når lægen siger det bliver en pige, så stol på det. Ved din familie det måske bedre end ham?

Anmeld

14. maj 2010

Anonym trådstarter

Jeamou skriver:

Kender det godt - her er det bare min kæreste der har en lidt sjov bemærkning med at: "Vi må da håbe at det bliver en pige, med alt det lyserøde vi har..."

Vi bliver da lige så glade, hvis barnet skulle have et ekstra vedhæng - ville bare være uheldigt, "med alt det lyserøde vi har"!

Glem de andre - når lægen siger det bliver en pige, så stol på det. Ved din familie det måske bedre end ham?

Jeg har det helt som dig. hvis det er en dreng, jamen så er det da skide uheldigt, da vi intet har i uni eller blåt, men så tager vi den derfra...

Men jeg er faktisk ovre terminen og venter bare på det går igang, så man har da ikke lige lyst til at tænke på om det mon er en dreng.. - Er da nok nervøs i forvejen.......

Man bliver da selv lidt itvivl om skanningsklinikken nu har set rigtigt når andre siger hele tiden de tror det er en dreng.

Anmeld

14. maj 2010

Lou87

Forståeligt - bare ud med det !!

De skal absolut ikk bestemme over dig... Prøv bare og igorer det, simpelthen lade vær og svar dem, som om du ikk høre dem. Så stopper de nok på et tidspunkt... Og hvis der sku være taget fejl ved vurderingen af køn. SO WHAT... Så kan du gemme eller sælge tøjet igen

Go shop amok

Anmeld

14. maj 2010

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Forståeligt - bare ud med det !!

De skal absolut ikk bestemme over dig... Prøv bare og igorer det, simpelthen lade vær og svar dem, som om du ikk høre dem. Så stopper de nok på et tidspunkt... Og hvis der sku være taget fejl ved vurderingen af køn. SO WHAT... Så kan du gemme eller sælge tøjet igen

Go shop amok

Ja det er da også det... Det er bare SÅ belastende, at de bliver ved!

Puha, jeg bliver bare så sur og ked af det. Og jeg synes det er skide respektløst, at man bliver ved...

Jeg kan nok ikke nå og shoppe amok, for jeg havde termin for nogen dage siden.. -eller håber ikke jeg kan nå det..

Anmeld

14. maj 2010

B&J

Smiler ja tror man bliver sindsyg af det der for valgte jeg ikke af vide kønnet...

Anmeld

14. maj 2010

Lou87

Anonym skriver:

Ja det er da også det... Det er bare SÅ belastende, at de bliver ved!

Puha, jeg bliver bare så sur og ked af det. Og jeg synes det er skide respektløst, at man bliver ved...

Jeg kan nok ikke nå og shoppe amok, for jeg havde termin for nogen dage siden.. -eller håber ikke jeg kan nå det..

Ja og graviditeten skal da huskes som noget godt, så de skal da ikk spolere de gode ting for dig Så bare ignorer dem, og kom ud med de sidste frustrationer til os her der ved hva du snakker om

(selvom jeg dog ikk ku få kønnet at vide, suk, men håber at 3D Scanningen røber det)

Og nej så er det nok med og passe på med at bevæge sig alt for meget ud ... Vil bebsen bare ikk ud, nu det er nogle dage siden? Er helt spændt på dine vegne, jeg har noget vej endnu

Anmeld

14. maj 2010

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Ja og graviditeten skal da huskes som noget godt, så de skal da ikk spolere de gode ting for dig Så bare ignorer dem, og kom ud med de sidste frustrationer til os her der ved hva du snakker om

(selvom jeg dog ikk ku få kønnet at vide, suk, men håber at 3D Scanningen røber det)

Og nej så er det nok med og passe på med at bevæge sig alt for meget ud ... Vil bebsen bare ikk ud, nu det er nogle dage siden? Er helt spændt på dine vegne, jeg har noget vej endnu

Jeg må prøve om jeg kan ignorerer dem, men med de homoner der i øjeblikket suser rundt i kroppen, har jeg dælme svært ved det..

Nej, det tyder ikke lige frem på, at bettefisen vil ud.. Men som der jo er bevist et par gange herinde, så kan det også være positivt at man intet mærker, for lige pludselig, så er det sgu nu...

Anmeld

14. maj 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg har været til kønsskanning og fået at vide det er en pige.. Så det går jeg stærkt ud fra det er..

Men alle i min familie tror det er en dreng, og siger konstant "hvad nu hvis det er en dreng?" - Ja, så er det en dreng!!!!

Jeg bliver sindssyg.. Hver gang jeg har købt noget i lyserødt, får jeg at vide hvor latterlig og dum jeg er, for "hvad nu hvis det bliver en dreng?".... Jeg bliver snart pisse sur, hvis de ikke stopper det, for det gider man sguda ikke og hører... - I hvertfald ikke konstant!

Idag fik jeg at vide, at jeg ikke måtte købe en bestemt trøje jeg var helt vild med, fordi den var "alt for piget"... Det skal andre selvfølgelig ikke bestemme, men jeg blev bare så sur og ked af det, at jeg lagde den fra mig, og kom hjem med en følelse af at være fulskommen tom indeni...

Jeg ved ikke helt hvad jeg ville med det her indlæg, men jeg er bare så sur og skuffet!

ps. jeg er lige anonym, da jeg ikke ved hvem der kigger med!

Det er bare med at lade det sive igennem ørene...

Det er jo ikke dem der skal have barn...

Anmeld

14. maj 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Det er bare med at lade det sive igennem ørene...

Det er jo ikke dem der skal have barn...

Nej, men det er bare SÅ trættende altid og hører på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.