Længe leve den nymoderne teknologi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juni 2008

Tut

Hej piger,

Noah og jeg har lige siddet og snakket med mine forældre som er i thailand over computeren...

Vi havde webcam via msn og skype, så det var jo lige som at sidde over for dem, og de sang klappe-kage sang med Noah, og han sad lystigt her og klappede kage.. (L)

Hvor er det fedt, for jeg var sgu lidt bekymret da mine forældre gik i gang med at få bygget huset dernede, nu hvor jeg lige var blevet gravid og det hele... Om hvordan og hvorlede med Noah, nu hvor de ofte er afsted 1 mdr. ad gangen.... Men efter de har fået heatset og webcam så er det bare super.

Tænk engang de sidder i THAILAND, maaaaaange 1000 km. væk og vi kan tale sammen og se hinanden... Det er sgu smart, hva? :D

Nå, ville bare lige dele min glæde over moderne teknologi med jer :)

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2008

Helle30

Ja, det er smadder smart, og det synes de garanteret også. Selvom de har taget den beslutning at opholde sig så meget så langt væk, så må de jo også have haft lidt "kvaler" ift. at de så er meget væk fra jer.
Hér er vi stadig bare begejstrede over, at vi kan sende billeder til Sofies bedsteforældre, men det kunne da være, man skulle finde ud af det dér Scype-noget. Mine forældre ser Sofie rigtig tit, men hendes farmor og farfar bor i det Jyske land, så dem kunne hun se lidt oftere med lidt ny teknologi.

- Helle, som end ikke har et webcamera - jeg synes altid, det virker somom de glor på mig:S

Anmeld

12. juni 2008

Susan1978

Tut skriver:

Hej piger,

Noah og jeg har lige siddet og snakket med mine forældre som er i thailand over computeren...

Vi havde webcam via msn og skype, så det var jo lige som at sidde over for dem, og de sang klappe-kage sang med Noah, og han sad lystigt her og klappede kage.. (L)

Hvor er det fedt, for jeg var sgu lidt bekymret da mine forældre gik i gang med at få bygget huset dernede, nu hvor jeg lige var blevet gravid og det hele... Om hvordan og hvorlede med Noah, nu hvor de ofte er afsted 1 mdr. ad gangen.... Men efter de har fået heatset og webcam så er det bare super.

Tænk engang de sidder i THAILAND, maaaaaange 1000 km. væk og vi kan tale sammen og se hinanden... Det er sgu smart, hva? :D

Nå, ville bare lige dele min glæde over moderne teknologi med jer :)

Mette

Er du gravid igen eller var det dengang med Noah?

Anmeld

12. juni 2008

ka li ja

aj hvor fedt tut.... så er de ikke fremmede når de ses efter lang tid...

ja det er da mega genialt det kan lade sig gøre at ha kontakt så langt væk!
blir også altid så imponeret når jeg skkriver med min kusine som bor i usa, og pige jeg kender der er flyttet down under!

Anmeld

12. juni 2008

Juniors mor

Ja, det er super smart med den nymodens teknologi. Vi har også fået installeret Scype og skal ud og købe et web-cam idag, så vi kan snakke med bedsteforældrene og vennerne hjemme i DK og så de kan følge med i Julies udvikling. Det bliver fedt når det virker :)

Anmeld

12. juni 2008

ka li ja

ja det blir fedt. er det jeres nuværende hjem på billedet?

Anmeld

12. juni 2008

Juniors mor

ka li ja skriver:

ja det blir fedt. er det jeres nuværende hjem på billedet?

Nej billedet er taget hjemme i DK og er efterhånden et par måneder gammelt, men det er vist det nyeste der er taget af mig.....
Her er et link til hvores nye hjem i USA, hvis du er nysgerrig ;)
http://www.fredsmithhomes.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.