Får sgu dårlige nerver når han går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. juni 2008

Muffinmus

Ej, jeg er da stolt over at han går lidt rundt nu...MEN, han vil gerne lidt mere end han kan endnu og så falder han. Han knalder bare hovedet ind i alt når han vælter.
Han kan bedst gå selv når han går sidelæns, men vil han til at gå frem ad og så igen til siden så smutter den.
Har bare lyst til at holde i ham hele tiden så han ikke slår sit hoved. Han vil jo gerne gå fra ting til ting over korte afstande, men så er det at det pludselig går galt.
Hold kæft han kan hyle, men han kan jo heller ikke nå at tage fra med hænderne. Så det siger bare SKRALD BANG og så sidder jeg og har død ondt af ham.
Ved godt at de skal slå sig når de begynder at gå selv, men det gør altså ondt i mit lille hjerte at se ham så blå og synes det er utroligt at han kort tid efter bare prøver at stavre videre igen selv.
Nå, men bare lige lidt ynk herfra.

Hov...forresten var den feber han havde IKKE pga tænder, men vist 3-dages feber da han efter ca 3 dage slog ud og blev rød på kroppen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2008

birgittemarie

Det kender jeg godt, så snart man lige tror, man kan slappe lidt af, fordi de lærte at sidde og kravle uden at komme til skade, begynder de sgu at stavre rundt :S. Nova Maria går ikke helt selv endnu, men hun rejser sig op ved alting og går sidelæns langs borde og sofaen og skufferne i køkkenet. I går aftes stod hun ved sådan en skuffe og så skvattede hun ned og fik en bule og et blåt mærke på kinden og nøj, hvor hun græd :'(. Det synes jeg er en lille smule ærgerligt lige før hendes dåb, når hun aldrig har haft et blåt mærke før og så møder hun op med en kæmpe bule midt i ansigtet. Er lillemanden blevet helt rask igen? Kh Birgitte

Anmeld

12. juni 2008

Sille

Ja kender det alt for godt.. freja har blå mærker på ben og i hovedet.. det ser voldsomt ud.. men alle siger at man ikke må begrænse dem.. hun er nu også ret sikker på benene nu med mindre hun er træt.. Men hun har jo efterhånden også gået i næsten 2 mdr nu...8D

Anmeld

12. juni 2008

Muffinmus

[citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f] Det kender jeg godt, så snart man lige tror, man kan slappe lidt af, fordi de lærte at sidde og kravle uden at komme til skade, begynder de sgu at stavre rundt :S. Nova Maria går ikke helt selv endnu, men hun rejser sig op ved alting og går sidelæns langs borde og sofaen og skufferne i køkkenet. I går aftes stod hun ved sådan en skuffe og så skvattede hun ned og fik en bule og et blåt mærke på kinden og nøj, hvor hun græd :'(. Det synes jeg er en lille smule ærgerligt lige før hendes dåb, når hun aldrig har haft et blåt mærke før og så møder hun op med en kæmpe bule midt i ansigtet. Er lillemanden blevet helt rask igen? Kh Birgitte[/citat] Hej BM He he, ja jge ved godt de skal slå sig og at man aldrig kan slappe helt af med børn i huset:) Uha, når Nova Maria kommer godt i gang bliver det mere end 1 enkelt bule i panden, men det er da lidt uheldigt med tidpunktet. Sådan skal det vist være. William har det helt fint igen og pletterne er forsvundet fra hans lille krop. Så nu er han i fuld vigør igen med masser af gåen op og ned og skvatten rundt:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.