Sælges - Basson Grande Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. maj 2010

fit_fys

KarinaIda skriver:

Min oplevelse med den er super god. Jeg var super glad for den, i den tid vi brugte den. Og her ved os er den brugt til en pige!!
Den har aldrig nogen sinde være punkteret i den tid vi har haft den, den står som "ny" da den aldrig har været med i dp eller noget, og stort set kun er brugt i hendes første tid og så i weekenderne til middagslur herhjemme. Liften er kun blevet brugt 3 mdr og pusletasken er sammelagt brugt 1 mdr, da vi derefter gik over til en anden taske.
Og så har den det mest lækre og blødeste stof indvendig, med små motiver(mener det er bamser).

Ang fejler, jeg kan ingen finde på den, og der har heller aldrig været noget galt med den mens vi har brugt den...

Er du interesseret i den?

Jeg ved ikke helt om jeg er interesseret endnu, men er på udkig, og den ser rigtig fin ud Og så er der jo penge at spare når man køber en brugt.

Men som sagt, lige nu sonderer jeg bare terrænet, har først termin i oktober så der er lang tid til. Men skal nok melde tilbage og holde mig til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

KarinaIda

T.K. skriver:

Jeg ved ikke helt om jeg er interesseret endnu, men er på udkig, og den ser rigtig fin ud Og så er der jo penge at spare når man køber en brugt.

Men som sagt, lige nu sonderer jeg bare terrænet, har først termin i oktober så der er lang tid til. Men skal nok melde tilbage og holde mig til

Bare helt iorden.. Men tror bestemt du vil blive tilfreds med den!! Den er super lækker...

Tillykke med du venter dig, ved du hvad det bliver? Hehe, ja nu jeg lige nysgerrig.... Vi regner med projekt nr 2 til september en gang, glæder mig som et lille barn nærmest Hehe...

Anmeld

2. juni 2010

KarinaIda

KarinaIda skriver:

Hej.

Jeg har en brun/stribet Basson Grande barnevogn til salg. Den er fra slutningen af august 08, har været brugt til 1 barn, ikke falmet, kommer fra et ikke ryger hjem, har stået indenfor med regnslag over, når den ikke har været brugt. Lift og pusletaske som passer til følger også med.
Der følger myggenet, regnslag, stof til afskærmning for sol med, og så har den også en varekurv.

Skriv hvis der er mere I vil vide!!

Pris 3500.-

nu sat ned til 3000,-

Stadig ingen interesserede?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.