"Kalder" jeres børn når de vågner ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. juni 2008

Anja

Elias "kalder" stort set aldrig !

Har lige hentet ham ind fra formiddagsluren. Jeg ville lige kigge til ham da han han har været ude i næsten 2 timer - og ja, så ligger han bare vågen og kigger op på mig og smiler da han ser mig. Sådan går det stort set hver gang. Allerhøjest ligger han og snakker lidt med sig selv og derved kan man høre at der er liv i ham :P

Det samme gælder om morgenen .....

Gad vide hvorfor ? Er det fordi han bare er tryg og tilfreds ?

Andre, hvis børn gør det samme ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2008

Mikkelmusen

Filuca ligger også nogle gange og snakker med sig selv. Mest når hun sover ude. Ellers brokker hun sig. Ofte snakker hun bare med sig selv når hun er udsovet. Ellers vågner hun med et skrig, vi mener det er mareridt.

Jeg ved ikke om det har noget med tryghed at gøre, ville bare dele min oplevelse af det :)

Anmeld

12. juni 2008

Tikki

Hej - altså, min egen datter ville absolut aldrig ligge mere end højst nødvendigt og skriger op, hvis ikke jeg er der på minuttet - men jeg passer 2 andre børn hver dag og de gør begge det, du beskriver. Jeg går ud fra, de har det godt og ligger og slapper af, for de er ikke utilfredse eller kede af det.......men det er jo en hel ny verden for mig, der har et barn, der har valgt at vente med at slappe af og sove indtil hun bliver gammel :P

Anmeld

12. juni 2008

ka li ja

arthur gør det samme. nej han kalder.. efter et stykke tid, men kan sagtens ligge og kigge længe....

Anmeld

12. juni 2008

linemus

Jeg har en af hver :)

Anmeld

12. juni 2008

Plysbjørnen

Nej laura kalde ikke... hvis hun er i godt humør sidder hun og leger med sin bamse, ellers græder hun....

Betina1978

Anmeld

12. juni 2008

Ny mor

Marius pludrer og bøver rundt hvis han er glad og hyler hvis han er sur, når han vågner, så det tætteste vi kommer et kald er vræææææl :))

Anmeld

12. juni 2008

BellaT

Phillip kalder efter et stykke tid om morgenen. Står op i tremmesengen og kigger på mig, mens han siger: Baah, baaaaah, baah.
I vognen kan han godt ligge og bare lege med en knap på slee-been eller pludre stille.

Knus fra Helle...

Anmeld

12. juni 2008

Helle30

Jeg vil vurdere, at Sofie kalder. I starten, når hun vågner om morgenen eller fra en lur, så ligger hun bare og snakker, klapper og vipper benene op og ned. Efter et stykke tid bliver hendes snak mere højlydt og hun kan finde på at banke (som når man banker på døren) på siden af vuggen om morgenen. Hun har endnu ikke filmet, hvordan hun skal komme helt op til siddende, men jeg kan se, at hun får ansigtet lidt op over vuggekanten og skæver over mod os i sengen, mens hun med mere og mere insisterende stemme siger: naa, naaaa, naaaa og dekå, dekå, dekå, dekå. - Helle, som f.... skal ha' lagt det vasketøj sammen, inden jeg skal hente Sofie. Kan ikke administrere al den fritid:$

Anmeld

12. juni 2008

Juniors mor

Julie kan også godt ligge og kigge eller snakke lidt når hun vågner fra hendes formiddags eller eftermiddags lur. Der går dog ikke lang tid inden hun råber/græder og sætter sig op i vognen. Når hun vågner om morgenen råber/græder hun oftest, mens hun står og hopper i sengen 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.