Hjælp min søn vil IKKE tage flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.375 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Hej piger.

jeg er helt ny her inde og har fået siden anbefalet.

Jeg har det problem jeg overhovdet ikke kan få min lille dreng på 4 måneder til at tage flaske.

Vi har prøvet med forskellige sutteflasker/suttehoveder med min mælk i og med mordermælkserstatning. vi har prøvet at jeg giver ham, andre giver ham, hvor jeg er der og prøvet hvor jeg ikke har været i hjemmet, men knægten NÆGTER at tage den flaske.. han har heller aldrig ville tage sutten..

Er ved at løbe tør for råd og ideer.. HJÆLP han skulle meget gerne snart kunne tage flaske... Nogle der har prøvet det samme og har nogle råd prøver gerne alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

L-Mortil3

Liam ville KUN tage den flaske/mærke der hedder:

Pigeon, med Peristalstisk sut.

ALT andet var forgæves, jeg ved ikke om det er en flaske i har prøvet?

Anmeld

13. maj 2010

Betteisen

Hejsa!

Nu ved jeg ikke hvorfor du gerne vil have han skal tage flaske... nogle vil vel bare ikke. Har du prøvet at give ham mælken på kop/ lille plastik krus eller lign.?? Det virkede her, og jeg fik lidt frihed

Anmeld

13. maj 2010

Lone Jakobsen

ved mig hjalp det netop at faderen tog baby med væk hjemmefra uden mig. da han så blev sulten nok ku han sagtens tage en flaske, og det løste problemet. men da i allerede har prøvet det, har jeg svært ved at se hvad i ellers kan gøre.

forøvrigt....velkommen til siden

Anmeld

13. maj 2010

Svei

Min den ældste ville heller ikke og ved fra min mor at jeg og min ene søster heller ikke ville...børn behøver jo ikke at tage flaske eller bruge sut....

Anmeld

13. maj 2010

Vingummien

KatjaRenee skriver:

Hej piger.

Jeg har det problem jeg overhovdet ikke kan få min lille dreng på 4 måneder til at tage flaske.

Vi har prøvet med forskellige sutteflasker/suttehoveder med min mælk i og med mordermælkserstatning. vi har prøvet at jeg giver ham, andre giver ham, hvor jeg er der og prøvet hvor jeg ikke har været i hjemmet, men knægten NÆGTER at tage den flaske.. han har heller aldrig ville tage sutten..

Er ved at løbe tør for råd og ideer.. HJÆLP han skulle meget gerne snart kunne tage flaske... Nogle der har prøvet det samme og har nogle råd prøver gerne alt

Vi brugte avent til Emil og så sutte hoved nr mindre end der passede til hans alder for så skulle han kæmpe for maden ved flasken også ligesom ved mig, og det gik fint.

MEn er jo ikke sikkert i får ham til det.

Anmeld

13. maj 2010

anmaj

Vi skulle skifte fra bryst til flaske (med mme) og det syntes han bare ikke var en god ide. vi skulle næsten hælde/tvinge det i ham det første stykke tid, hvor vi ville trappe ned fra brystet, men fandt ud af det duede ikke, så han fik en kold tyrker, pånær om natten. da han fandt ud af det var det eneste han kunne få så måtte han jo nøjes. (han var 6 måneder) men nu er den god.

det var dog en meget hård proces men vi er glade for vi fik det gjort. (han fik sine første tænder før han blev ½ år og det duede ikke med mit bryst)

Anmeld

13. maj 2010

SHERO

Jeg har også prøvet at få min søn til at tage flaske på det sidste, og det dur bare ikke... Synes ikke det er det værd når han bliver så ulykkelig når jeg prøver.. Så når han får vælling eller mme gir jeg det på kop, det kan han bedre li... sviner bare en hel del

Anmeld

13. maj 2010

Cris

Min yngste vil hellere ikke tage flasken. Og sådan er det bare. Jeg ammede ham meget og har taget ham sammen med mig til alle stedder. Tiden går hurtigt. Han er godt 6 måneder nu og for et par dage siden har jeg prøvet med en tudkop og det kan han godt lide. Hvis det ikke er livsnødvendig (at du er syg og alene eller sådan nogle situationer) så kan du bare slappe af, nyde amning og om ikke så lang tid så kan han bare drikke af koppen eller tudkoppen.

Anmeld

13. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

KatjaRenee skriver:

Hej piger.

Hejsa, først velkommen til siden, håber du bliver glad for at være her

Det er ikke alle børn der vil have flaske, hvorfor ved jeg ikke. Men jeg ved der er flere der ikke vil, og min søster hørte ind under. Men Hvorfor vil du ikke amme mere? Nu når han er 4 mdr, må han også godt begynde at få grød, så kan du langsomt skære ned på amningen, så han både blievr ammet og får grød. Det skader jo ikke Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.