Har brug for et råd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

Nadi

Oliver's dp skal giftes på lørdag, og jeg har gået lidt med tanken om at sende en lille buket til hende. Hva synes I? -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

Tynen

Jeg synes det er en super god og sød ide!
Ville have gjort det samme :)

Anmeld

11. juni 2008

Loggidut

ja da...eller endnu bedre...lav et brev fra Olli, stavet forkert, bogstaverne vendt forkert, og med hans fingeraftryk på, måske give hende en lille ramme til det...sammen med blomsterne...

åh, min gamle dpér fik sådan et brev fra kasper, vi lavede efter han var stoppet i dp. og jeg troede hun havde kylet det væk, eller jeg havde glemt det....tiden gik, og vores gamle dpér var ved at dø af kræft...og da hun fik dødsdommen, sagde hun til datteren, at når hun var væk, og Kasper skulle konfirmeres, så skulle hans brev afleveres til ham, sammen med telegrammet...men faktisk overlevede hun, og sad her til kaspers konfirmation, frisk, eller så frisk som hun kunne være...og da hun rejste sig op og holdt en tale...ja så hylede vi i kor, og selv nu har jeg tårer i øjnene, jeg var bare så lykkelig over hun selv kunne give ham brevet tilbage!

så på med vanten, lav noget personligt, det ville hun blive glad for

Anmeld

11. juni 2008

Nadi

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] ja da...eller endnu bedre...lav et brev fra Olli, stavet forkert, bogstaverne vendt forkert, og med hans fingeraftryk på, måske give hende en lille ramme til det...sammen med blomsterne... åh, min gamle dpér fik sådan et brev fra kasper, vi lavede efter han var stoppet i dp. og jeg troede hun havde kylet det væk, eller jeg havde glemt det....tiden gik, og vores gamle dpér var ved at dø af kræft...og da hun fik dødsdommen, sagde hun til datteren, at når hun var væk, og Kasper skulle konfirmeres, så skulle hans brev afleveres til ham, sammen med telegrammet...men faktisk overlevede hun, og sad her til kaspers konfirmation, frisk, eller så frisk som hun kunne være...og da hun rejste sig op og holdt en tale...ja så hylede vi i kor, og selv nu har jeg tårer i øjnene, jeg var bare så lykkelig over hun selv kunne give ham brevet tilbage! så på med vanten, lav noget personligt, det ville hun blive glad for[/citat] Jeg nu sidder joeg også og hyler :'( Nøj hvor en glædes historie! Så er det afgjort hun får et eller andet, det bliver der bare først lige taget stilling til hvad på fredag. Tak for jeres dejlige råd :)

Anmeld

12. juni 2008

Sille

Jeg ville også have givet en lille ting. Jeg købte en lille gave da vores dp'er havde fødselsdag.. det er helt klart det rigtige sted at fedte...;) -sille

Anmeld

12. juni 2008

Rasmine

Selvfølgelig skal hun da ha' en lille buket. :)

Anmeld

12. juni 2008

ka li ja

ja klart!!! jeg havde også gjort det

Anmeld

12. juni 2008

Plysbjørnen

Jeg ville nok også vælge at give en lille buket...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.