Det en ommer (3D)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

NoName

Risen skriver:

Hehe , ja det må have været komisk.. Mor står og hopper, men baby ligger og sover .. .. 

Ja det er lidt vildt hun allerede har lagt sig rigtigt.... Tror jeg faktisk også min gjorde allerede ved MD scanning.. eller var det ved 3d scanning? .. Ih kan ikke huske, men tidligt var det.. 

Griner utroligt at de ikke vågner ved al den tomult man han lave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Anne85

Arh.... det er mig der ik er helt vågen  læste det som at du havde været afsted igen og at hun igen lå forkert  Vi var afsted 3 gange med kristian... til samme pris som havde det kun været en gang... men han havde moderkagen lige i fjæset alle tre gange... men så fik vi da lov til at se ham 2 ekstra gange

Anmeld

18. maj 2010

NoName

Anne85 skriver:

Arh.... det er mig der ik er helt vågen  læste det som at du havde været afsted igen og at hun igen lå forkert  Vi var afsted 3 gange med kristian... til samme pris som havde det kun været en gang... men han havde moderkagen lige i fjæset alle tre gange... men så fik vi da lov til at se ham 2 ekstra gange

Sørme om vi ikke får en tur mere oven i hatten ... det lille bøllefrø vil bare ligge i bækknet og putte sig op af moderkagen, så vi kan ikke rigtig se noget.

Men i dag var hun da i det mindste lysvågen og MEGET aktiv hyggeligt. Så må vi se på torsdag 20/5-2010 om hun vil være med der - spændende...

Anmeld

18. maj 2010

Anne85

noname skriver:

Sørme om vi ikke får en tur mere oven i hatten ... det lille bøllefrø vil bare ligge i bækknet og putte sig op af moderkagen, så vi kan ikke rigtig se noget.

Men i dag var hun da i det mindste lysvågen og MEGET aktiv hyggeligt. Så må vi se på torsdag 20/5-2010 om hun vil være med der - spændende...

Altså den lille fis  Men så får I lov til at se hende tre gange

Anmeld

18. maj 2010

NoName

Anne85 skriver:

Altså den lille fis  Men så får I lov til at se hende tre gange

Jep, vi er super heldige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.