Det en ommer (3D)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

NoName

Hello med gravide...

Jahhh, så har jeg været til 3D/4D idag  ... men det gik ikke helt efter planen, lille pigen snork sov og vendte ryggen til publikum og ville absolut ikke vende sig om, vi prøvede alverdens ting, puffen, prikken, hoppen, svingen, bukken sammen, drikke vand og spiste chokolade... intet hjalp.

SÅ har fået en ny tid på tirsdag kl 9 til morgen skanning, så må vi håbe at det passer damen bedre.

he he he, nå men i får alligevel et billede af hende hvor hun gaber og et i halv profil. Kvaliteten er jo ikke super, men som sagt så vendte hun forkert.

Hun blev skønnet til knap 1500g og ca 36 cm lang.

Knus Majken 29+0 - med et sundt dovendyr i maven.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

NoName

28 har luret og slet ingen kommentar???

Anmeld

17. maj 2010

NoName

Ny 3D i morgen tidlig... håber lille pigen vender bedre denne gang...

glæder mig og er super nysgerrig

Anmeld

17. maj 2010

Risen

Spændende søde ! Håber virkelig du får nogle gode billeder med hjem.. Var hun slet ikke til at se eller fik du bare ikke nogle gode billeder ? - Sæt så lige gang i dovendyret med en iskold cola inden du går ind til scanning i morgen ! 

Anmeld

17. maj 2010

NoName

Risen skriver:

Spændende søde ! Håber virkelig du får nogle gode billeder med hjem.. Var hun slet ikke til at se eller fik du bare ikke nogle gode billeder ? - Sæt så lige gang i dovendyret med en iskold cola inden du går ind til scanning i morgen ! 

Hun vendte med ryggen til og puttede sig helt nede i mit bækken, så de 2 billeder jeg har sat ind er de bedste vi fik med...

Den der med colaen ihhh ved ikke rigtigt, jeg er ikke så god til sodavand efter jeg er blevet gravid, og da slet ikke om morgenen, skal skannes kl 9

Anmeld

17. maj 2010

Risen

noname skriver:

Hun vendte med ryggen til og puttede sig helt nede i mit bækken, så de 2 billeder jeg har sat ind er de bedste vi fik med...

Den der med colaen ihhh ved ikke rigtigt, jeg er ikke så god til sodavand efter jeg er blevet gravid, og da slet ikke om morgenen, skal skannes kl 9

Ihh sådan en lille hyggetrold !

Nej okay cola klokken 9 om morgen er måske ikke det bedste (specielt ikke hvis man ikke er til sodavand).. Men så tag og drik rigtig koldt vand og se om det ikke hjælper lidt.. måske nogle englehop ? .. hehe.. Du må prøve dig frem.. 

Anmeld

17. maj 2010

NoName

Risen skriver:

Ihh sådan en lille hyggetrold !

Nej okay cola klokken 9 om morgen er måske ikke det bedste (specielt ikke hvis man ikke er til sodavand).. Men så tag og drik rigtig koldt vand og se om det ikke hjælper lidt.. måske nogle englehop ? .. hehe.. Du må prøve dig frem.. 

Lavede alverdens sære kropsudskejelser sidst, er sikker på det har set temmelig underholdende ud... og nøjjjj hvor fik jeg ondt i maven af det bagefter... det bare væltede ind med plukkeveer og maven var mega om af al den moslen med maven.

Men gør det gerne igen for at se om det virker bedre denne gang. Må faktisk indrømme at det kom lidt bag på mig at hun allerede ligger med hovedet nedad...

Anmeld

17. maj 2010

Anne85

Den lille drillepind  Skal I så afsted en 3. gang?

Anmeld

17. maj 2010

Risen

noname skriver:

Lavede alverdens sære kropsudskejelser sidst, er sikker på det har set temmelig underholdende ud... og nøjjjj hvor fik jeg ondt i maven af det bagefter... det bare væltede ind med plukkeveer og maven var mega om af al den moslen med maven.

Men gør det gerne igen for at se om det virker bedre denne gang. Må faktisk indrømme at det kom lidt bag på mig at hun allerede ligger med hovedet nedad...

Hehe , ja det må have været komisk.. Mor står og hopper, men baby ligger og sover .. .. 

Ja det er lidt vildt hun allerede har lagt sig rigtigt.... Tror jeg faktisk også min gjorde allerede ved MD scanning.. eller var det ved 3d scanning? .. Ih kan ikke huske, men tidligt var det.. 

Anmeld

17. maj 2010

NoName

Anne85 skriver:

Den lille drillepind  Skal I så afsted en 3. gang?

Nej, det er 2. gang... og jeg håber det er Birgit der skal scanne, hun er såååå sød... Hvis det ikke lykkes 1. gang er 2. gang jo gratis, giver de også 3. gang tror du???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.