Nu har jeg kun boet i Hou i et år, så jeg kender jo ikke så mange endnu (andet end alle de gamle mænd og koner, der cykler rundt om formiddagen, mens jeg går tur med barnevogn). Kasper er opvokset i Hou og er jo så vendt tilbage nu, men han kender nu ikke ret mange alligevel.
Mette: Nej, jeg kender ikke en Line Emilie fra Hals, men jeg kender garanteret nogen, der kender hende ;) Kender du så en Anja Pedersen fra Viborg? :)
Lise: Der er en restaurant her i Hou, der hedder Den Lille Havfrue. Er det den? Kender dem ikke af navn, men jeg har nok set dem så, og svigermor ved helt sikkert hvem de er.
Søde søde piger. Jeg bliver så glad og smigret af jeres ord, og jeg har tænkt hele natten, men jeg kan altså ikke komme med. Jeg kan simpelthen ikke klippe navlestrengen endnu og tage fra mine små små piger, som slet ikke kan klare sig uden deres mor :$ Fakta er, at Kasper skal arbejde, og de er faktisk aldrig blevet puttet til natten af andre end mig. Jeg ved godt, de ikke er små og skrøbelige mere, men Signe har så svært ved det sovning, hvis man ikke gør lige de rette ting, og det er på gefüll (?) og ikke lige noget, der kan skrives ned til svigermor.
Næste gang. Promise. For jeg vil også rigtig gerne møde jer allesammen :)
Tak for tilbudet, Marie.
Knus Line
Anmeld