Linemus, skriver lige her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

Rasmine

Kender du en Line Emilie fra Hals (Byen er ikke så stor vel) :$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

ivfmarie

Altså, nu var det jo IKKE Hals Line kom fra... det var Hou - nær Hals. Desuden er fam Saxtorff tilflyttere, så det er ikke sikkert at lokalbekendtskaberne er særligt omsiggribende endnu...?

Nå, Linemus - nu svarede jeg lidt for dig, så jeg fortsætter med et nyt spgsmål til dig, måske kan Bacon svare på det?

Hvorfor kører du ikke med Loggi og jeg til Falster? Vi har plads i bilen - og du trænger til at lade far Sax i stikken med ungerne med alle de aften/nattevagter han har 8D

Marie - håber at du vil med!!

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

åååhhh ja marie. det var lige sådan noget jeg håbede på. kommer du ikke line!!!!! please please.... (L)

Anmeld

11. juni 2008

Tut

Ja da Line, det kunne være såååååå hyggeligt at møde dig :D

Anmeld

11. juni 2008

Lise

Så spørger jeg også her: Kender du Lene og Eik der måske har en restaurant der måske hedder Havfruen? :)

Og kommer du med til Falster? Det kunne være sååååååe hyggeligt :D

Anmeld

12. juni 2008

linemus

Nu har jeg kun boet i Hou i et år, så jeg kender jo ikke så mange endnu (andet end alle de gamle mænd og koner, der cykler rundt om formiddagen, mens jeg går tur med barnevogn). Kasper er opvokset i Hou og er jo så vendt tilbage nu, men han kender nu ikke ret mange alligevel.

Mette: Nej, jeg kender ikke en Line Emilie fra Hals, men jeg kender garanteret nogen, der kender hende ;) Kender du så en Anja Pedersen fra Viborg? :)

Lise: Der er en restaurant her i Hou, der hedder Den Lille Havfrue. Er det den? Kender dem ikke af navn, men jeg har nok set dem så, og svigermor ved helt sikkert hvem de er.

Søde søde piger. Jeg bliver så glad og smigret af jeres ord, og jeg har tænkt hele natten, men jeg kan altså ikke komme med. Jeg kan simpelthen ikke klippe navlestrengen endnu og tage fra mine små små piger, som slet ikke kan klare sig uden deres mor :$ Fakta er, at Kasper skal arbejde, og de er faktisk aldrig blevet puttet til natten af andre end mig. Jeg ved godt, de ikke er små og skrøbelige mere, men Signe har så svært ved det sovning, hvis man ikke gør lige de rette ting, og det er på gefüll (?) og ikke lige noget, der kan skrives ned til svigermor.

Næste gang. Promise. For jeg vil også rigtig gerne møde jer allesammen :)

Tak for tilbudet, Marie.

Knus Line

Anmeld

12. juni 2008

Rasmine

Kender en del Anja, men ved ikke lige om der er nogen Pedersen.
Hvor gammel er hun?

Anmeld

12. juni 2008

Lise

linemus skriver:

Lise: Der er en restaurant her i Hou, der hedder Den Lille Havfrue. Er det den? Kender dem ikke af navn, men jeg har nok set dem så, og svigermor ved helt sikkert hvem de er.

Ja, mon ikke det er den.. Lene er min kusine, som jeg stort set ingen kontakt har til, og den der restaurant har jeg været på een gang da de åbnede den for flere år siden.

Tænkte bare når nu Bacon var startet, så ville jeg da lige følge trop ;)

hvis du render ind i hende en dag må du hilse...

Anmeld

13. juni 2008

linemus

Mebach skriver:

Kender en del Anja, men ved ikke lige om der er nogen Pedersen.
Hvor gammel er hun?

Hun er lige blevet 31 og har en dreng, Silas, på 4,5 år. Det var også lidt et skud i tågen, for Viborg er da lige en smule større end Hals/Hou ;)

Anmeld

13. juni 2008

linemus

Lise skriver:

linemus skriver:

Ja, mon ikke det er den.. Lene er min kusine, som jeg stort set ingen kontakt har til, og den der restaurant har jeg været på een gang da de åbnede den for flere år siden.

Tænkte bare når nu Bacon var startet, så ville jeg da lige følge trop ;)

hvis du render ind i hende en dag må du hilse...

Jamen det skal jeg gøre ;) Jeg har aldrig været derinde og spise, men har bestilt burgere derfra nogle gange sidste sommer - de er rigtig gode :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.