Blir snart sindsyg over den MAAAAAAAAAAD!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

Sille

Den lille hysteriske unge jeg har herhjemme er ved at drive mig til vanvid med maden (som sædvanlig).
Ud over tøsen nægter at spise rugbrød er hun nu begyndt at kun ville spise ærter,majs, flute, tomat og andre grøntsager.. Dvs ting uden særlig meget nærring i.. ingen kød eller kartofler, ris, pasta.. og når jeg siger hun spiser.. så mener jeg tygger på og så spytter ud.. det simpelthen så irriterende.. der ryger måske 20 % ned i maven..

Hun har altid været småt-spisende.. men nu er den da helt gal...

Har prøvet alt.. hun får selv lov at spise.. at give på gaffel, at give med ske, fingrene.. ALT!

Hun nægter...
8(8(8(8(8(8(8(8(8(

Og jeg nægter at lave grød til hende til aften.. hun skal spise det der er på bordet.. får tøsen er jo hurtig til at lure den slags ting. Så hun får ikke noget andet..
Hun får jo også en natflaske så hun får jo noget i maven.. men det skulle jo gerne være mad..

Nå... lige vand ud af ørene fra mig...

8(-sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

heaven

hey hey...

åh ja, vil bare sige jeg kender det... Lasse har altid været småtspisende, spiser ca havldelen af alle andre føler jeg..... og det er rigtig træls, og man føler sig mere og mere gråhåret for hver gang man går forbi spejlet....
En løsning har jeg ikke, jeg håber der sker en udvikling, nu han er begyndt i dp, og spiser med andre og større børn???
Hvad med at give hende noget toastbrød i stedet for rugbrød i en periode??
Det er vist faktisk noget med at vi er det eneste land i europa,der giver vores børn rugbrød...

Jannie - en "lidelsesfælle" og ikke til megen hjælp...hrum...

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

ååhhhh
ja dt er pisse træls og frustrerende... vi har også været igennem det!!!
jeg VILLE ha noget i arthur, så han fik grød til aften hvis dt var det han ville have. der mener jeg at du sagtens lige så stille kan lave om på uvanerne igen. for med den store giver jeg heller ikke efter mere mht fx aftensmaden... han får ikke andet end det vi får. medmindre jeg selvfølgelig ved det er noget han slet ikke kan fordrage..
men du skal også tænke på at vi heller ikke altid kan li det samme mad, det kan være freja er begyndt at kunne lide andre ting bedre end hun plejer.
plus her hjemme har ungerne næsten ikke spist pga varmen!

hvis det var mig og jeg var ked af mit barn ikke spiste, så gav jeg ham det han ville have. ikke slik og den slags ting, men jeg mener han skal jo ha noget!

håber snart hun blir sig selv igen;)

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.