bleer som er astma allergi testet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

Vidunderligeunger

er vibelle fra aldi ok?? de er nemlig dejlige billige, og købt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

copt

Jeg har prøvet Vibelle fra Aldi, dem fik hun hudirritationer af - det samme med dem fra Fakta.

Til gengæld virker dem fra Rema perfekt og vi har aldrig nogen uheld. Hvis jeg ikke lige kommer forbi en Rema så er det Pampers active fit der ryger i kurven - de føles så dejlig tynde så de er lette at bevæge sig i for hende. Har tidligere sværget til Libero - men synes efterhånden at de er blevet for tykke i forhold til andre.

Tror sku at det med bleer er lidt ligesom en religion. Der er rigtig mange meninger og den ene er vist ikke mere rigtig end den anden.

Anmeld

13. maj 2010

nuggie

Tak for de mange svar, jeg tror at jeg vil prøve at købe lidt forskeligt og så se hva der virker bedst for os

Anmeld

14. maj 2010

Bolette

Hejsa

Min svigermor er dagplejemor og hun siger at dem fra REMA 1000 er de bedste og de er billige  

Hun har heller aldrig haft problemer med dem og hun siger de også har været "Bedst i test" i et tv program for noget tid siden... Så jeg tror jeg vil prøve dem, når vores lille baby kommer til okt

Anmeld

14. maj 2010

millesofie

nuggie skriver:

jeg er på udkig efter bleer som er både svanemærket og astma/ allergi testet, jeg troede at libero var det men de er kun svanemærket?? det skal være bleer til nyfødte og helt små babyer nogen som kender et mærke som også er godt?

Jeg synes rigtig godt om moltex og de suger godt

jeg brugte dem til Tinke den første tid og de sad rigtigt godt på hende

ellers har superbrugsen nogle som har det der angelmark mærke, men dem har jeg ikke prøvet da vi er gået over til stofbleer

held og lykke

Anmeld

14. maj 2010

serinasmor

BlyViol skriver:

er vibelle fra aldi ok?? de er nemlig dejlige billige, og købt

ved at dem fra aldi har vundet en masse tests ... bruger dem selv og her fungerer de fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.