bleer som er astma allergi testet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.299 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

nuggie

jeg er på udkig efter bleer som er både svanemærket og astma/ allergi testet, jeg troede at libero var det men de er kun svanemærket?? det skal være bleer til nyfødte og helt små babyer nogen som kender et mærke som også er godt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

oo

nuggie skriver:

jeg er på udkig efter bleer som er både svanemærket og astma/ allergi testet, jeg troede at libero var det men de er kun svanemærket?? det skal være bleer til nyfødte og helt små babyer nogen som kender et mærke som også er godt?

superfedt med det her indlæg! jeg er selv på udkig efter det samme og de eneste jeg har fundet er disse fra purebaby.dk: http://purebaby.dk/product.asp?product=3052

men jeg synes umiddelbart de er dyre (uden dog at have noget begreb om hvad bleer koster normalt!)

Anmeld

12. maj 2010

nuggie

dem stod jeg og kiggede på i kvickly i dag, de er vist på tilbud i denne uge jeg kan ikke huske hvad de kostede..

jeg er bare ikke sikker på om de er små nok til en lille nyfødt baby?

Anmeld

12. maj 2010

Lone Jakobsen

hvad med landlord fra rema1000? mener da at de har begge mærkninger

Anmeld

12. maj 2010

copt

Yep, det er rigtigt. Rema1000 egne bleer (Landlord) er både mærket med det ene og andet og så er de tilmed billige. På tilbud koster de kr. 50,- pakken og alm. pris er vist 65,-

Men at bleerne ikke er mærket med både det ene og andet er ikke ensbetydende med at de er usunde eller fyldt med alt muligt. Firmaet skal "betale" for at kunne sætte mærket på, altså de blir testet i h.... og r... inden de kan få mærket, men der er altså firmaer der vælger ikke at bruge pengene på at få Astma mærket eller Svanemærket selvom bleerne lever op til de krav vi som forældre stiller.

Anmeld

12. maj 2010

nuggie

jeg har bare læst et andet sted at de fra rema ikke er så gode? det er svært med alle de krav man har hvordan ser man om bleerne lever om til mit ønske om at være allergi venlige hvis jeg ikke kan gå efter et mærke? det er godt nok ikke nemt

Anmeld

12. maj 2010

patella

nuggie skriver:

jeg har bare læst et andet sted at de fra rema ikke er så gode? det er svært med alle de krav man har hvordan ser man om bleerne lever om til mit ønske om at være allergi venlige hvis jeg ikke kan gå efter et mærke? det er godt nok ikke nemt

Jeg bruger Rema´s Landlord bleer - 50 kr. for 50 stk ( i str. 4 ) og jeg er meget tilfreds. Ingen problemer og aldrig fugtig når jeg tager bleen af - aldrig en rød numse...

Gode og billige..

Anmeld

12. maj 2010

Lone Jakobsen

nuggie skriver:

om de er gode er bare en smagssag....og der er så mange forskellige. gå efter mærkerningerne så er du sikker. det har jeg gjort med mine,,, og især min mellemste søn som var meget syg af eksem.

Anmeld

12. maj 2010

Pige2009

nuggie skriver:

Libero opfylder alle krav, selvom de ikke bærer begge mærker. På OUH bruger de dem til alle nyfødte såvel som de lidt større børn

K.h. Linda

Anmeld

12. maj 2010

MaleneG

jeg kan varmt anbefale landlord fra rema1000 de er lidt stive i det, men hvis man vrider dem lidt, så er de lige så bløde som alle andre bleer. og så er det jo bare et bonus at de er super billige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.