Filucas 3 første dage i DP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

235 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

Mikkelmusen

er bare gået kanon godt. Første dag var jeg der med hende, og tirsdag onsdag var hun der alene. Vi var enige om at der ikke var grund til at bruge længere tid på indkøring da det gik forrygende. Der har ikke været tude ture, og idag har hun sovet 3 timer til middag plus 1 time formiddag.

Udover det er jeg rigtig glad for at min DP er så aktiv med børnene. De tager i legestue hver onsdag, og de tager ofte på legepladsen. De bruger også det meste af dagen udenfor og leger i haven. Jeg har i hvertfald et rigtig godt indtryk af det hele.

Eneste minus er at Filuca allerede hoster. Mandag var der 2 børn der hostede og snottede om nu er det samme omgang til Filuca, men det ved man jo at man må ta med.

Bare en lille update fra mig der frygtede DP start :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

Kaufie

Det er bare dejligt når det går så godt fra dag 1 - det lyder jo til hun har det rigtig godt og får en masse søvn ovenpå de mange nye indtryk.

Men ja, der følger en del snot-næser med....

Mette, som nu har haft mere eller mindre snot-næset dreng i snart to mdr....

Anmeld

11. juni 2008

Sille

Ej hvor skønt at det bare kører rigtig fint... Det er bare så vigtigt..

Mht snotten og smitten så tror jeg de fleste skal igennem en tur når de lige er startet i dp eller vs..
Desværre..
Freja havde også en ordentlig tur da hun startede..

Men tillykke med at det går godt og god bedring med den lille..

Anmeld

11. juni 2008

ivfmarie

Hvor dejligt! Det betyder bare så ufattelig meget at man har det godt med dp'en - og selvfølgelig også at vores små guldklumper er! Og det med snotnæserne... tja, der er ingen vej udenom! Frem med kleenexen ;)

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

ajjj hvor fedt.. det er lige præcis sådan man ønsker sit barn afleveret og passet. dejligt

og ja det med hoste og snotnæser... væn dig till det.. sådan blir det ved...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.