Fuck hvor jeg hader mit barnløse liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

Chalala85

ønskebarn74 skriver:

Ventetiden på at kunne komme igang igen er bare hård... Jeg bliver mere og mere sikker på at vi aldrig får børn og at jeg ikke fortjener det... Jeg kan bare slet ikke se lyset for enden af tunellen for tiden...

ÅÅÅhhh kææmpe

Selvfølgelig fortjener du det!! Tvivl aldrig på det. Desværre skal nogen bare kæmpe alt for meget. Jeg håber inderligt i snart bliver gravide og kan opleve al den glæde i søger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

ønskebørn74

Hvad gør i andre for at komme op igen... Synes bare jeg er død indeni... Ville så gerne tabe mig... Men så når jeg bliver så ked af det ryger det i kæften igen...

Anmeld

13. maj 2010

pussekat

ønskebarn74 skriver:

Ventetiden på at kunne komme igang igen er bare hård... Jeg bliver mere og mere sikker på at vi aldrig får børn og at jeg ikke fortjener det... Jeg kan bare slet ikke se lyset for enden af tunellen for tiden...

hejsa

ja så er vi to som hader det efter en SA igen  og her det som om det ikke vil lykke  og alle dem som sige så købe da en dyr så kom der nok et barn haha så skulle jeg da have to her to dyr og her lige se for fed til at få børn da det en par bliv scaning  jeg men vi  for vi få lov til at prøve det

Anmeld

13. maj 2010

LISBETH:-)

Du får en kæmpe

Fra en der har været der mange gange, men som også er beviset på at det KAN lykkedes!!!!!!!!

Anmeld

13. maj 2010

*A*

Det skal nok gå.

Jeg troede også at vi skulle blive det eneste barnløse par i verden(måske lidt overdrevet) men nu er jeg gravid og venter tvillinger til nov.

Det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
ønskebarn74 skriver:

åh for fanden da søde! Det er sgu også bare noget forbandet pisse hamrende fucker lorte uretfærdigt MØG

Selvfølgelig bliver du mor! Og du bliver en fantastisk mor! Jeg kan (heldigvis) ikke sætte mig ind i hvor forfærdeligt det må være at gå og vente på at få fuldendt sit liv på den måde I gør, men jeg ved hvordan det føles at kæmpe for noget der virker uopnåeligt og gang på gang banke panden mod muren og sige "så kan det sgu også være det samme"... Men I giver ikke op, og det skal I heller ikke! En dag rammer solstrålen en graviditetstest hjemme hos Jer og laver en smuk smuk ekstra streg. Et frø bliver til en spire, spiren bliver til en knop og du vil langsomt se og mærke knoppen folde sig ud og vokse op til at blive en smuk blomst som I vil passe og pleje det bedste nogen kan!

Du BLIVER mor!!!!!!

Anmeld

13. maj 2010

Agnete

Åh, søde dig. Hvor er jeg ked af at høre, at humøret er helt i bund Selvfølgelig fortjener du at blive mor. Og du bliver en fantastisk mor

Jeg selv er kun på frustrations-stadiet-hvorfor bliver jeg ikke bare gravid, når ægget er perfekt størrelse, sæden topklasse og slimhinder perfekte..! Hvad f... gik der lige galt der..!  Men det er nok meget godt (for mit vedkommende) med en ufrivillig pause. Synes jeg tænker symptomer hele tiden fra insemination til testdag. Og så vente på mens, og håbe på at den falder så ny behandling passer ind med job og åbningstider på klinik... Åh, der er så frustrerende... Og det var efter kun 2 gange insemination. Så kan slet ikke forestille mig, hvordan det må være for jer, der har været igennem så meget...

Synes det lyder rigtig godt, at du prøver at satse på nye mål (også)- Slank er slet ikke så tosset. Hvis du knækker koden der... Så ville det nok klæde mig, at smide 20 kg...

Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige for at få dig til at få det bedre, men sender dig et kram Håber at du snart kommer oven på igen.

Kh Agnete

Anmeld

14. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kan så godt følge dig. Har det ofte på samme måde som du beskriver her .

Man må bare aldrig give op selv om man får lyst ind imellem når det hele bliver alt for meget.

Kæmpe Knus

Anmeld

14. maj 2010

mamalicious

ønskebarn74 skriver:

Ååååh søde dog!!! Alle som ønsker det som du, fortjener det!!! Håber virkelig, at det snart lykkedes !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.