Fuck hvor jeg hader mit barnløse liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.772 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

ønskebørn74

Ventetiden på at kunne komme igang igen er bare hård... Jeg bliver mere og mere sikker på at vi aldrig får børn og at jeg ikke fortjener det... Jeg kan bare slet ikke se lyset for enden af tunellen for tiden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Svei

Stakkels dig....det må være hårdt...kan slet ikke forestille mig hvordan det er at leve et liv uden børn, altså sådan som rigtig voksen...men jeg er helt sikker på du nok skal få de børn du ønsker...har du overvejet adoption?

Anmeld

12. maj 2010

Maya-mus

ønskebarn74 skriver:

Ventetiden på at kunne komme igang igen er bare hård... Jeg bliver mere og mere sikker på at vi aldrig får børn og at jeg ikke fortjener det... Jeg kan bare slet ikke se lyset for enden af tunellen for tiden...

Årh, selvfølgelig fortjener du det Sådan må du virkelig aldrig tænke... Selvfølgelig fortjener du også din egen lille guldklump, som du kan elske og forsørge..

Jeg kender selvfølgelig ikke din og din partners situation, Men jeg synes det er rigtig godt, at I kæmper videre mod det mål, I så brændende ønsker jer at opnå.. Hvor længe har I prøvet?

Anmeld

12. maj 2010

otlitrom

Årh, søde ven!

Stort

Nogle gange forsvinder håbet bare, og man har lyst til at opgive. Og tankerne om, at det aldrig vil ske vinder over modet på endnu et forsøg!

Det er en kæmpe smerte at være barnløs, og I har prøvet så lang tid, hvor må det være hårdt! Jeg synes det er dejligt du skriver herinde og lukker møget ud, så du ikke skal gå og tumle med det selv! Vi er lige her!

Stort kram og positive tanker!!

Anmeld

12. maj 2010

VNB

årh søde  Det kan føles så svært og uretfærdigt nogle gange at man skal igennem alle disse følelses rutsjebane ture... men er SIKKER på at du nok en dag skal blive MOAR! Og en af de bedste af slagsen

1000 varme trøste kram fra mig til dig!

Anmeld

12. maj 2010

MM1987

Selvfølgelig fortjener du det - det må du aldrig tvivle på.

Jeg har selv tænkt "hvad har jeg dog gjort" - men vi har intet gjort forkert. Det har ikke noget med de højere magter at gøre, det er biologi og held. 

Lægerne er SÅ dygtige - og selvfølgelig kan de også gøre dig gravid.

Det er rigtig hårdt at ønske noget så meget, men der er kun en ting at gøre og det er at fortsætte, indtil du sidder med ønskebarnet i armene.

Anmeld

12. maj 2010

Diana...

Åhh stakkels dig det må være så hård. 

Må jeg spørge om i har overvejet adoption? Jeg ved godt det måske ikke er helt det sammen med der er jo mange børn som vil elske at få jer som forældre? 

Kæmpe knus til dig

Anmeld

12. maj 2010

benthe :-)

søde du fortjener der osse af bliver mor.. jeg tror på vi osse bliver det
og benthe

Anmeld

12. maj 2010

Sofiedk

Åh for dælen hvor jeg kender den der nedtur, det er bare uudholdeligt nogle gange at ønske sig noget så meget og så føle at det virker så urealistisk ... Hvornår skulle det lykkes og hvorfor skulle denne måned være anderledes end de andre. MEN - det kommer når man mindst venter det, eller det vil sige, det kommer jo bare lige pludselig. Nogle bliver gravide ved 5-6. iui, nogle i pausen og andre først ved IVF.

Vi skal NOK blive mødre en dag og det bliver den største oplvelse nogensinde, men for fanden lorte kamp indtil det lykkes.

Anmeld

12. maj 2010

Soap

Søde du, selvfølgeligt fortjener du det og alle dem som kæmper så meget for det som du og andre herinde gør blir den mest fantastiske mor når tiden kommer, det er jeg helt overbevist om og jeg ved godt det er lettere sagt end gjort men ikke give op og op med humøret 

herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.