Papirer til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

Mette.

Risen skriver:

Jeps lige endnu et spørgsmål fra dumme Risen  

Hvilke papirer skal vi have med til fødslen , hvad får vi af papirer på hospitalet og hvor skal vi skaffe dem vi ikke får ?

Der skulle nemlig være et papir for de par som ikke er gift  men har fået barn hvor at man skriver under på at hvis man går fra hinanden deles forældremyndigheden osv.. 

Knus 

www.personregistrering.dk Jeg har selv lige ordnet det den sidste uge, da jeg lige er blevet mor!

Udskriv omsorgs- og ansvarserklæring (den som giver forældremyndighed når i ikke er gift) også fødselsregistrering Du skal ikke nødvendigvis have dem med, bare ordne dem når du kommer hjem, men det er selvfølgelig rart nok at have dem udskrevet før det hele går løs.. Det er meget nemt og der er ligeledes en vejledning til udfyldning og hvor de skal sendes til..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Risen

Mette. skriver:

www.personregistrering.dk Jeg har selv lige ordnet det den sidste uge, da jeg lige er blevet mor!

Udskriv omsorgs- og ansvarserklæring (den som giver forældremyndighed når i ikke er gift) også fødselsregistrering Du skal ikke nødvendigvis have dem med, bare ordne dem når du kommer hjem, men det er selvfølgelig rart nok at have dem udskrevet før det hele går løs.. Det er meget nemt og der er ligeledes en vejledning til udfyldning og hvor de skal sendes til..

Perfekt ! Tusinde tak ! .. Ved du om der skal vedlægges kopi af dåbsattest ?

Anmeld

12. maj 2010

smokin

Risen skriver:

Hvilke papirer skal vi have med til fødslen , hvad får vi af papirer på hospitalet og hvor skal vi skaffe dem vi ikke får ?

Der skulle nemlig være et papir for de par som ikke er gift  men har fået barn hvor at man skriver under på at hvis man går fra hinanden deles forældremyndigheden osv.. 

Knus 

jeg har printet mit på nettet.. giv mig din mail så kan jeg sende den som pdf.

Anmeld

12. maj 2010

Risen

Zette skriver:

jeg har printet mit på nettet.. giv mig din mail så kan jeg sende den som pdf.

har lige sendt pb Tak søde

Anmeld

12. maj 2010

lion

Risen skriver:

Knus 

Du får papirene på sygehuset når du har født alle sammen eller kan du finde dem på netet.

Anmeld

12. maj 2010

Trolde_mor

Hvad med "anerkendelse af faderskab"? Skal man også udfylde og sende den?

Anmeld

12. maj 2010

Mette.

Risen skriver:

Perfekt ! Tusinde tak ! .. Ved du om der skal vedlægges kopi af dåbsattest ?

Det skal der ikke Det eneste du skal bruge er de to formularer som du udskriver derinde.. Vi modtog derefter fødselsattest på vores pige + kopi af faderskabserklæringen underskrevet af vores sogn.. Det var virkelig nemt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.