Så er vi sørme kommet til USA....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

Juniors mor

Den første og længste flyvetur gik super godt - Julie hyggede sig rigtig meget og der sad en norsk dreng på 10 mdr ved siden af hende så de fik rigtig "pillet" i hinanden ;). 2. flyvetur var et mareridt - heldigvis varede den kun 1,5 time, men med et skrigende overtræt barn er det også længe nok!
At komme igennem immigration og told var også noget af en prøvelse. Jeg blev kropsvisiteret af to mennesker i over et kvarter??? gad vide om jeg ligner en terroist :( ????! -og Julies bæresele brugte de også meget krudt på at undersøge (?)
Nu er vi på et hotel og om 1 time (kl 12) kommer der en mand med vores bil, og så kan vi køre hen til vores hus - spændende.
Nå men det var lige en lille up-date fra mig, som nu befinder sig i det stooore udland...
Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

bette

hehe dejligt i kom godt derover. men træls at hun var lidt hys på 2. tur..

haha sidder hun allerede og piller ved drenge... altså hva skal det ikke ende med.. 8D

haha de troede sku nok du var terrorist... men okay du har jo også en bette terrorist med dig (L)
de skal jo gøre det.. men underligt at undersøge bæreselen??.. hmm måske har de prøvet at der var en der gemte noget deri..(?)

Anmeld

11. juni 2008

Tynen

Uh! Hvor er det spændende! :P

Men jeg tror sgu ikke jeg havde overlevet en flyvetur med et overtræt barn!
Skulderklap til dig - Det var sgu godt gået.

Håber at I kommer til at falde til.
Sikke et ny kapitel at starte på :)

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

mega fedt at du sidder der ovre og skriver med os.
det er helt mærkeligt at tænke på at du sidder så langt væk..
fedt at turen gik nogenlunde. så håber vi at i snart er godt på plads.

Anmeld

11. juni 2008

Nadi

Ej hvor lyder det [f]fedt[/f]!! Sidder helt og får kuldegysninger, men det er også min stor drøm at komme til at bo derover! Var derover i en måned da jeg fyldte 19 og det var den fedeste oplevelse... Jeg [rød]ELSKER[/rød] simpelthen USA (L) (Ta på Arby's og få en kylling eller kalkun burger med curly fries og en chocolate-shale MUMS :D) -Nadia

Anmeld

12. juni 2008

Juniors mor

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Ej hvor lyder det [f]fedt[/f]!! Sidder helt og får kuldegysninger, men det er også min stor drøm at komme til at bo derover! Var derover i en måned da jeg fyldte 19 og det var den fedeste oplevelse... Jeg [rød]ELSKER[/rød] simpelthen USA (L) (Ta på Arby's og få en kylling eller kalkun burger med curly fries og en chocolate-shale MUMS :D) -Nadia[/citat] Hi hi hi -det har også altid været vores drøm, at komme til USA i længere tid, så da min kæreste fik tilbudt en udstationering slog vi til. Jeg har også tidligere boet i USA i et år, og kan også godt lide landet (...dog er der også ting jeg ikke er begejstret for....). Vi var rent faktisk på Arby's i går aftes, da det er den restaurent der ligger tættest på vores hus!!! Jeg fik ikke den burger du anbefaler, men næste gang vil jeg da klart bestille sådan en og så sende dig en lille tanke ;) Hvor i USA var du...? -Helle

Anmeld

12. juni 2008

Nadi

[blå]Hi hi hi -det har også altid været vores drøm, at komme til USA i længere tid, så da min kæreste fik tilbudt en udstationering slog vi til. Jeg har også tidligere boet i USA i et år, og kan også godt lide landet (...dog er der også ting jeg ikke er begejstret for....). Vi var rent faktisk på Arby's i går aftes, da det er den restaurent der ligger tættest på vores hus!!! Jeg fik ikke den burger du anbefaler, men næste gang vil jeg da klart bestille sådan en og så sende dig en lille tanke Hvor i USA var du...? -Helle[/blå] Jeg håber at jeg kn få lokket manden med derover inden Oliver bliver for gammel, men først nå rjeg er færdig med min udannelse (som jeg forhåbentlig skal starte på til september og som tager 3,5 år, men vil nok komme til at ta 4,5 for mit vedkommende da jeg gerne vil have et barn mere under uddannelse). Åh Arby's er bare det bedste og ja få dig lige sådan en burger næste gang ;) Jeg boede i Colorado Sprins, CO hos de sødeste og rartest mennesker, og den dejligste hund Daisy (L) Selvom det kun var 3 uger så forelskede jeg mig bare pladask i den natur der er derover og mentaliteten. De var så imødekommende de mennesker vi mødte. Hvor er det nu I er?? Ej jeg håber snart I falder til og så glæder jeg mig til at følge med på sidelinjen i jeres liv derover :D

Anmeld

12. juni 2008

Juniors mor

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [blå]Hi hi hi -det har også altid været vores drøm, at komme til USA i længere tid, så da min kæreste fik tilbudt en udstationering slog vi til. Jeg har også tidligere boet i USA i et år, og kan også godt lide landet (...dog er der også ting jeg ikke er begejstret for....). Vi var rent faktisk på Arby's i går aftes, da det er den restaurent der ligger tættest på vores hus!!! Jeg fik ikke den burger du anbefaler, men næste gang vil jeg da klart bestille sådan en og så sende dig en lille tanke Hvor i USA var du...? -Helle[/blå] Jeg håber at jeg kn få lokket manden med derover inden Oliver bliver for gammel, men først nå rjeg er færdig med min udannelse (som jeg forhåbentlig skal starte på til september og som tager 3,5 år, men vil nok komme til at ta 4,5 for mit vedkommende da jeg gerne vil have et barn mere under uddannelse). Åh Arby's er bare det bedste og ja få dig lige sådan en burger næste gang ;) Jeg boede i Colorado Sprins, CO hos de sødeste og rartest mennesker, og den dejligste hund Daisy (L) Selvom det kun var 3 uger så forelskede jeg mig bare pladask i den natur der er derover og mentaliteten. De var så imødekommende de mennesker vi mødte. Hvor er det nu I er?? Ej jeg håber snart I falder til og så glæder jeg mig til at følge med på sidelinjen i jeres liv derover :D[/citat] Vi er i North Carolina nu i en lille bitte by der hedder Clayton - den ligger 30 min kørsel fra "hovedstaden" i NC. Vi er jo vant til at bo i byen, så det er godt nok anderledes at bo helt her ude, hvor er ikke er noget mobil-signal 8(. Men det er et lækkert område med mange faciliteter tilknyttet, så jeg håber vi bliver glade for det....

Anmeld

12. juni 2008

Nadi

Og jeg sidder da slet ikke og er total grøn og misundelig lige nu... Nej nej!

;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.