Babyklister (Fructus femina)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

Mutti2B

Miia90 skriver:

det står bare når man skriver på google man bruger det under behandling ?

Ja, eller hvis der er risiko for at abortere.

Men jeg har forhørt mig med en der arbejder i en helsebutik og han siger : Go for it! Det er også blevet en del af "kanon-kuren" til os der gerne vil være gravide . Hende jeg kender er jo blevet gravid og skal føde om et par måneder, så hun tog bestemt ikke skade af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Miia90

Det må jeg have købt, når det ikk skader

Anmeld

2. juni 2010

Soap

Mutti2B skriver:

Det er jo så din gyns holdning, men jeg ved at de anbefaler det på i hvert fald én fertilitetsklinik. Men er det ikke sådan med de fleste læger at de synes al alternativ behandling er svindel og humbug?

Nu har min kammerats kæreste anbefalet mig det, da hun blev gravid med det samme da hun tog det. Flere hun kender har samme erfaring.

Så ja, måske er det bare utroligt heldigt, men i og med at der nu faktisk er en fertilitetsklinik der anbefaler det og der er flere succes-historier, så er de 250 kr godt givet ud, når man tænker på hvad en behandling IUI koster

Hvis det rent faktisk virkede og det er jo undersøgt mon ikke de ville bruge det på ALLE fertilitets klinikker 

Bar en tanke 

Anmeld

2. juni 2010

Miss.Sunshine

Næh det tror jeg ikke. Mange læger vil slet ikke undersøge alternative produkter.

Jeg har lige bestilt det, jeg vil i hvert fald give det et forsøg

Anmeld

2. juni 2010

Mutti2B

Soap skriver:

Hvis det rent faktisk virkede og det er jo undersøgt mon ikke de ville bruge det på ALLE fertilitets klinikker 

Bar en tanke 

Da det jo som sagt er alternativ behandling og ikke godkendt medicin, så tror jeg ærligt talt ikke at mange læger vil anbefale det. Selvom det virker. Jeg tager da bare hatten af for dem at de er åbne over for alternativ behandling. Kan du ikke linke til de undersøgelser der viser at det ikke hjælper, for dem vil jeg da gerne vise på klinikken? Tænk på hvor lang tid der skulle gå før akupunktur blev anerkendt som behandling

Anmeld

2. juni 2010

Soap

Mutti2B skriver:

Da det jo som sagt er alternativ behandling og ikke godkendt medicin, så tror jeg ærligt talt ikke at mange læger vil anbefale det. Selvom det virker. Jeg tager da bare hatten af for dem at de er åbne over for alternativ behandling. Kan du ikke linke til de undersøgelser der viser at det ikke hjælper, for dem vil jeg da gerne vise på klinikken? Tænk på hvor lang tid der skulle gå før akupunktur blev anerkendt som behandling

Desværre ikke, jeg ved kun hvad egen gyn sagde og remsede op vedr undersøgelser og jeg ka ikke huske det for at være ærlig men jeg skal da prøve høre næste gang jeg kommer derhen 

Anmeld

2. juni 2010

Summer

Den måned hvor jeg begyndte at bruge "baby klister" blev jeg gravid

og er nu i 6. uge ... om det er et tilfælde, det kan man jo aldrig vide, man kan jo bilde sig selv mange ting ind

Men jeg vil sige prøv det hvem ved måske det virker, det skader i hvertfald ikke, hvad jeg ved af. 

Anmeld

3. juni 2010

lotte32

Ihh jeg har så længe tænkt over om jeg skulle prøve det der klister, og nu er det så bestilt 

for som flere skriver, så skader det jo ikke, og hvis man tror på det virker, ja så gør det måske  og hvis ikke....ja så pyt, men jeg vil i hvert fald ikke ærge mig senere over at jeg ikke prøvede 

Knus Lotte

Anmeld

4. juni 2010

Ludo

Mutti2B skriver:

Jeg er lige startet med babyklister . Så må vi se om det hjælper. Jeg skal i 1. IUI-forsøg om 1½ måned.

Har du haft succes?

Nej desværre hjalp det ikke for mig denne gang og har besluttet at holde en pause og se om jeg lige kan tabe mig 10 kilo inden jeg får optøet de sidste 5 æg. Vil være sikker på jeg har gjort alt for at de bliver der.. Vil også prøve med babyklister næste gang. Desværre er det sidste æg  og hvis det ikke lykkes så er det egen betalling.

Anmeld

23. juni 2010

Nymor

Kære alle

Spændende tråd om Babyklister - en anden bruger herinde har anbefalet mig det efter jeg mistede min Reje i november sidste år, og jeg har tænkt mig at købe det i dag (og kombinere det med akupunktur).

MEN! Jeg har tænkt mig at begynde på det, så snart jeg modtager det, og så er spørgsmålet: hvor længe skal man blive ved med at tage det? Indtil man er blevet gravid eller også bagefter? Og hvis ja, hvor længe efter? Et par måneder? Og så måske også et par måneder inden fødsel? Eller?

Glæder mig til at høre fra jer!

Knus  ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.