Babyklister (Fructus femina)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.259 visninger
20 svar
4 synes godt om
12. maj 2010

Ludo

Ville lige høre om der er nogle der har erfaring med Babyklister.

Kender du det?

Virkede det for dig?

Jeg har læst om det på nettet og vil prøve det denne gang til ægoplægning men ved ikke om jeg er for sent igang med at tage det?  Startede på det igår, og skal til scanning igen idag, for at se om jeg kan tage en ægløsnings indsprøjte idag, eller imorgen, og derefter om ca. 2-4 dage, få lagt optøget æg op.

Håber bare så meget at det virker for det er sidste gang på den offentliges regning derefter er det egenbetalling.

for mig selv. DET SKAL BARE LYKKES.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

businesstigger

Jeg tager det nu, og ved ikke om det er babyklistrets skyld eller ej men jeg blev da i hvert fald gravid den cyklus jeg startede på at tage det. Jeg synes også jeg har kunne mærke at der ligesom var mere gang i underlivet da jeg startede på det.

Jeg tog det også fordi jeg havde en SA i feb. og det skulle jo også være med til at holde på babyen når man er gravid. Og indtil nu er jeg da nået længere i min graviditet end jeg gjorde sidst.

Om det er et tilfælde eller ej det kan jeg ikke sige.

Jeg startede lidt før forventet ÆL med at tage det og tager det fortsat.

Held og lykke med det!

Anmeld

12. maj 2010

MM1987

Nu vil jeg ikke være den store lyseslukker....men:

Jeg tænker at hvis det bare virkede, så ville de bruge det på alle fertilitetsklinikker, og det gør de ikke...

Men det kan da være fordi læger til tider er konservative og det har måske en virkning på nogen...

Bare lige min tanke omkring det...

Anmeld

2. juni 2010

Mutti2B

Ludo skriver:

Ville lige høre om der er nogle der har erfaring med Babyklister.

Kender du det?

Virkede det for dig?

Jeg har læst om det på nettet og vil prøve det denne gang til ægoplægning men ved ikke om jeg er for sent igang med at tage det?  Startede på det igår, og skal til scanning igen idag, for at se om jeg kan tage en ægløsnings indsprøjte idag, eller imorgen, og derefter om ca. 2-4 dage, få lagt optøget æg op.

Håber bare så meget at det virker for det er sidste gang på den offentliges regning derefter er det egenbetalling.

for mig selv. DET SKAL BARE LYKKES.

Jeg er lige startet med babyklister . Så må vi se om det hjælper. Jeg skal i 1. IUI-forsøg om 1½ måned.

Har du haft succes?

Anmeld

2. juni 2010

Soap

Mia Maia skriver:

Nu vil jeg ikke være den store lyseslukker....men:

Jeg tænker at hvis det bare virkede, så ville de bruge det på alle fertilitetsklinikker, og det gør de ikke...

Men det kan da være fordi læger til tider er konservative og det har måske en virkning på nogen...

Bare lige min tanke omkring det...

Jeg spurgte min gyn om det , han sagde svindel og humbug men hvis man tror på det og har for mange penge så køb det da endelig så blir producenten af det så glad 

Anmeld

2. juni 2010

Miia90

Hvad er baby klister?

og hvornår skal man bruge det?

og hvor kan man købe det ?

Anmeld

2. juni 2010

Mutti2B

Soap skriver:

Jeg spurgte min gyn om det , han sagde svindel og humbug men hvis man tror på det og har for mange penge så køb det da endelig så blir producenten af det så glad 

Det er jo så din gyns holdning, men jeg ved at de anbefaler det på i hvert fald én fertilitetsklinik. Men er det ikke sådan med de fleste læger at de synes al alternativ behandling er svindel og humbug?

Nu har min kammerats kæreste anbefalet mig det, da hun blev gravid med det samme da hun tog det. Flere hun kender har samme erfaring.

Så ja, måske er det bare utroligt heldigt, men i og med at der nu faktisk er en fertilitetsklinik der anbefaler det og der er flere succes-historier, så er de 250 kr godt givet ud, når man tænker på hvad en behandling IUI koster

Anmeld

2. juni 2010

Miia90

Må man godt bruge baby klister når man ikk er i behandling ?

Anmeld

2. juni 2010

Mutti2B

Miia90 skriver:

Må man godt bruge baby klister når man ikk er i behandling ?

Jeps. Det er der mange der gør. Grunden til at de anbefaler det på fertilitetsklinikken til patienter der er i IVF behandling er at dråberne skulle gøre slimhinden tykkere så ægget kan sætte sig fast. Men min kammerats kæreste var ikke i behandling. Hun har pco, men styrede det ved hjælp af en kostomlægning.

Anmeld

2. juni 2010

Miia90

det står bare når man skriver på google man bruger det under behandling ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.