Ha ha ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

linemus

Vi er lige kommet hjem fra børnehave og Sebastian ser Da Lotte Blev Usynlig, som vi lige har købt. Nanna står foran fjernsynet og råber til dem. Især da Lotte råber: Moster.... Moster.... er Nanna som et ekko, og står og råber Oter oter :)):)):))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

Kaufie

haha - det er da kært. Utroligt de allerede er begyndt at efterligne ord de hører - her lyder det grangiveligt som om William forsøger at sige "dygtiiiiig" - et ord han hører ret tit (L)

Mette, der glæder sig til at gense en masse godt børnetv....

Anmeld

11. juni 2008

Tynen

Haha - Hvor er hun sød! :P

De kan bare så meget nu - Synes der sker nye ting hver evig eneste dag nu.

Stig prikkede Stella på næsen igår, så prikkede hun ham på næsen.
De er faktisk en slags hitech kopimaskine :)

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

haha ja vi kalder også alexander for kopimaskinen når vi snakker om ham!!
børn gentager alt!!!!
og der er sgu skægt at det går så stærkt nu. både med lyde og pegerier og rpørgen!! a de?

Anmeld

11. juni 2008

linemus

Ja, kopimaskiner det er de. Legede med Nanna og hendes sut, hvor jeg tog den og lod til at ville give hende den, men så tog den igen (hun syntes det var sjovt, vil jeg bare lige tilføje). Da jeg var færdig, tog hun sutten ud af munden og rakte den op mod min mund. Så skulle vi lege igen, bare modsat :D

Signe har næsten konstant pegefingeren strittende ud foran sig i strakt arm og siger højt: Da?

Nogle gange siger de lyde, hvor jeg helt naturligt svarer, fordi det lyder som om de spørger om noget bestemt :)

Anmeld

12. juni 2008

ka li ja

søøød det med sutten, uha de fatter meget nu..
vi kan næsten trille bold til hinanden! det er syret nok..
og han gør også det der med pegefingeren hele tiden og siger di? jeg tror det betyder hva er det, for det spørger jeg jo ham om;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.