Tvillingernes vej til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

Sulajma

STORT tillykke med dine vidunderlige drenge - hold da k*** de er smukke og flotte store, begge to!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

Malene84 skriver:

taaak  Ja de ligner på ingen måde hinanden, heldigvis... hehe... men kludrer rundt i navnene allerede... det skal nok gå helt galt. haha

hehe men det skal nok komme.

Det var sørme tidligt. min mor kan heller ikke vores navne, vi er 3 piger. haha

Anmeld

11. maj 2010

dorthemus

HOLD NU OP, hvor er de yndige  Tillykke tillykke tillykke med sådan et par charmetrolde

Anmeld

11. maj 2010

Faith

Stooooort tillykke med de lækre drenge.... Sikke nogle basser.

Skønt billede. Hvor ser de bare godt tilpas ud.

Glæder mig sådan til det er min tur. Men forhåbentlig går der minimum 10 uger endnu.

Anmeld

11. maj 2010

Vial

Ih, Malene jeg får da præstationsangst med de lækre børn du har fået. Hold da fest de er smukke.

Fødselsberetningen var lidt som jeg frygtede - av av av. Det er også tarveligt, at vi skal presse to ud, men lykken er jo så også dobbelt så stor.

Anmeld

11. maj 2010

DK

Kæmpe stort dobbelt tillykke!!

Ejjj hvor er de lækre! Alle tvillinger i min familie har været sådan nogle små fugleunger da de kom ud, så hvor er det lækkert at se to så "færdige" fine smukke knægte!! De er jo lige til at spise!!

Mht til fødslen, så kan jeg godt forstå du følte dig "færdig" efter den første!! Derudover lyder det til du har været super super sej! Rigtig godt klaret!

TILLYKKE!!
Ihh jeg glæder mig til at se flere billeder og høre hvordan det går med dem (ja ja vi bliver aldrig tilfredse vel? Mere vil ha' mere, he he)

Knus Ditte

Anmeld

11. maj 2010

Anne85

Ååhhh hvor er de søde  Og sikke da nogle dejlige basser på trods af at der var to (her synes man det er tungt at bære på en)  STORT tillykke

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

der var Lauras kærester jo Dem kan du sgu godt være bekendt søde.. lækre "små" drenge!

Endnu et mega tillykke

Anmeld

11. maj 2010

Lulle25

Stort tillykke med de 2 skønne drenge det er da en flot størrelse de har begge 2. Knus Louise

Anmeld

11. maj 2010

Mama3

hold da op hvor er det nogen skønne drenge i har fået jer stort tilykke med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.