Kan det godt nok bare være tænder???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

linemus

Signe har haft feber siden søndag aften. Ligenu har hun 39,6. Vi var til lægen i går og der er ikke noget bestemt at sætte på hende. Jeg kan se en tand, der vil igennem i undermunden, og hun bider hele tiden i fingrene eller min trøje. Hun sover selvfølgelig meget pga. feber, men det er i små etaper. De sidste to nætter har hun sovet helt af h....... til. Vågnet hele tiden og pebet, og jeg har ikke rigtig kunnet gøre noget for hende. Tilsidst falder hun i søvn halvt ovenpå mig (kl.3-4). Om dagen vil hun også hænge på mig. Nu sover hun igen, lænende op af mig, mens jeg sidder her. I nat gav jeg hende en numse-panodil, men det føltes ikke som om, der var nogen effekt. Tror I det "bare" kan være tandens skyld? Hvad hedder det der man kan smøre på tænderne, for så må jeg se om jeg kan sende svigerfar afsted (er blevet forladt af min arbejdende mand allerede og han kommer først i morgen tidlig). Knus Line - der ikke orker endnu en nat uden søvn :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

Grynt

Godt nok svært at sige om det "bare" er tænerne (?) Ved der er en del vira luften for tiden fx 3-dags feber. 2-3 af ungerne i min mødregruppe har det for tiden...kunne det være sådan noget????? er er nok ikke andet at gøre end at vente og se hvad der sker.

ikke til meget hjælp, men hvis du er bekymret så ring til lægen.

knus Tina (H)

Anmeld

11. juni 2008

heaven

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Signe har haft feber siden søndag aften. Ligenu har hun 39,6. Vi var til lægen i går og der er ikke noget bestemt at sætte på hende. Jeg kan se en tand, der vil igennem i undermunden, og hun bider hele tiden i fingrene eller min trøje. Hun sover selvfølgelig meget pga. feber, men det er i små etaper. De sidste to nætter har hun sovet helt af h....... til. Vågnet hele tiden og pebet, og jeg har ikke rigtig kunnet gøre noget for hende. Tilsidst falder hun i søvn halvt ovenpå mig (kl.3-4). Om dagen vil hun også hænge på mig. Nu sover hun igen, lænende op af mig, mens jeg sidder her. I nat gav jeg hende en numse-panodil, men det føltes ikke som om, der var nogen effekt. Tror I det "bare" kan være tandens skyld? Hvad hedder det der man kan smøre på tænderne, for så må jeg se om jeg kan sende svigerfar afsted (er blevet forladt af min arbejdende mand allerede og han kommer først i morgen tidlig). Knus Line - der ikke orker endnu en nat uden søvn :'([/citat] Hey hey Åh ja - de nætter der, er bare så trælse at komme igennem, for ikke at snakke om dagen efter.... jeg bruger det der hedder "multi-oral", det har været effektivt her, og på bruger jeg flydende panodil... og han elsker at bide i en IS-kold vaskeklud, nå tænderne driller... Jannie

Anmeld

11. juni 2008

Tut

Hej Line,

Jeg har været til lægen i dag med Noah fordi han i en uge nu har haft mellem 37,9 og 38,6 i feber...

Hun kunne ikke umiddelbart finde noget på ham, andet end at hans kindtænder er på vej (læs: han har 14 tænder nu 8( )

Da vi sagde at vi ikke synes at han havde haft det så skidt ved de andre tænde sagde hun: at børn reagerer meget forskelligt på tænder og nogen kan få meget højt feber. Men at det oftes var værst at få kindtænder.

Så uden at gøre mig klog så tror jeg bare at det er bisserne der driller Signe, og at hun desværre bare er et af de børn der reagerer stærkt på at få tænder.

Knus Mette

Anmeld

11. juni 2008

linemus

Tak. Jeg har satset på tænderne i denne omgang. Så må vi se, hvordan natten bliver. Hvis hun har det ligesådan hele dagen imorgen, må jeg ringe til lægen igen på fredag, så hele weekenden ikke også skal gå sådan.

Det kan selvfølgelig også være 3-dagesfeber. Først tænkte jeg, nej, det har hun haft, men det var "den anden" :$ Men det får jeg nok snart at se, for det er 3. dag i dag.

Tak, Mette Tut. Rart at høre hvad en anden læge siger. Har nemlig været hos en læge (ikke min egen), som sagde, at hvis feberen var over 39, var det IKKE tænderne.

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.