Så er vi hjemme fra sygehuset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

Becks

til jer!

Sikken en omgang I er igennem, øv altså...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Mettemus

Godt du alligevel kan få noget positivt ud af situationen - og ja, nu har du været gravid, så kan det også ske igen! Det lyder godt med en plan, så har du lidt at holde dig til i stedet for al den tænken og usikkerhed.

Håber du har tid og overskud til at holde lidt fri i hovedet og tænke på noget andet.

Tanker og kram

Mette

Anmeld

11. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sofiekdk skriver:

Det er så dejligt at høre at du kan holde humøret oppe og blive ved med at finde de små ting i forløbet der kan give lidt lys længere fremme. Hvis det er en MA må i have været rigtig tæt på og så er det jo fantastisk at vide at du rent faktisk godt kan blive gravid.

Der kommer jo nok en reaktion på et tidspunkt, men det må man så tage med og det er ingen skam at gå ned med flaget og lige hele sine sår. Det må tage den tid det tar og mon ikke i kommer ud af det hele endnu stærkere end før.

Krydser fingre for at det er noget der er på vej ned af sig selv og du så bare kan tage en pause en ivf. Sender dig mine bedste tanker smukke

Hopper med på den. Stort knus til dig søde

Anmeld

11. maj 2010

Mira0911

Sender tanker og knus til Jer...

Anmeld

11. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

jeg kan egentlig godt forstå du er lettet. men der kommer nok en reaktion på et tidspunkt, men jeg kan udmærket forstå hvis I lige går og venter på hvad imorgen bringer. Bløder du overhovedet? jeg tænker mere, at HCG vel ikke falder med mindre du bløder noget ud? eller hvordan?

Godt at I kun skal vente til imorgen med at få en plan for hvad der så skal ske.

går pausen så ud på at vente til næste mens og så starte igen eller vil I holde "fri" resten af sommeren?

Hmm, har ikke tænkt over jeg skulle være i gang med at abortere før HCG falder, jeg tænker bare at graviditeten vokser jo ikke længere, så stiger HCG vel heller ikke??...men jeg ved det ikke.

Jeg bliver forhåbentligt klogere i morgen.

Der kommer helt sikkert en reaktion når vi skal igang med aborten og når det hele er overstået - lige nu er jeg bare lettet - hvis man kan være det over en MA.

Vi skal jo igang med IVF, og jeg vil da gerne hvis vi kunne nå et forsøg inden deres sommerferie, men jeg er bange for vi ikke kan. Jeg vil bare igang så hurtigt som muligt.

Knus

Anmeld

11. maj 2010

MM1987

KaMa skriver:

Ja, jeg ville lyve, hvis jeg påstod at jeg ikke har været ret spændt på din update i dag.

Det lyder jo godt, på en skidt måde. Altså det kunne være meget værre. Tænk, at der rent faktisk er opstået noget der ligner en graviditet, det er sgu positivt - trods det ikke ramte målet.

Kender en del, der har haft MA. Stort set alle dem, der valgte medicinsk abort har endt med kirurgisk, så skal du vælge, så ville jeg ta' den kirurgiske.

Knus fra mig der altid har en mening om sagerne.

Ja, jeg er også imponeret over så positiv jeg er, men tror det er fordi jeg aldrig har været lykkelig gravid og fordi jeg frygtede det der var værre...

Men der skal nok komme en reaktion.

Det vil jeg huske - men tror alligevel jeg vælger det andet først, i håb om det virker, for det andet virker bare skræmmende...

Knus

Anmeld

11. maj 2010

MM1987

VNB skriver:

Er ked af at høre at der alligevel ikke gemte sig en lille bitte spire derinde.... Men kan, som du selv skriver, måske også godt forstå at du er lidt lettet over endelig at få svar på om du er gravid eller ej... Og hvis det er en MA viser det jo bare at din krop GODT kan blive gravid, og så er jeg sikker på at den er der næste gang!

Kan måske også godt forstå at du "mangler" en reaktion, men den kan jo komme lige pludselig og så må du huske at vi allesammen er herinde og klar til lytte og trøste

Jeg synes ihvertfald det er en god idé at nyde lidt god vin sammen med kæresten på kroen! Håber at i får den skønneste tur trods hele turmulten her de sidste par uger!

mange knus fra mig!

Ja, men jeg havde heldigvis ikke sat håbet for højt op da jeg vidste der skulle et mirakel til.

Men det er bedre end en GUL, men der skal nok komme en reaktion, og så er det fantastisk at have alle jer.

Jeg vil glæde mig rigtig meget - det gælder jo om at finde de små positive ting...

KNUS

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hejsa.

Jeg har først set tråden nu - jeg er, som de andre, virkelig imponeret over din styrke - du er sgu en fantastisk pige! Jeg håber du har haft en dejlig aften!

Kh

Rosa + sovende skrigeballon

Anmeld

11. maj 2010

MM1987

Endu engang...

1000 tak - jeg har fået den største støtte herinde og det betyder ALT.

Det er helt sikkert også jeres fortjeneste jeg holder humøret oppe og ikke er brudt helt sammen...

Knus fra Mia Maia

Anmeld

11. maj 2010

MM1987

Rosa skriver:

Hejsa.

Jeg har først set tråden nu - jeg er, som de andre, virkelig imponeret over din styrke - du er sgu en fantastisk pige! Jeg håber du har haft en dejlig aften!

Kh

Rosa + sovende skrigeballon

Jamen jeg er også først kommet hjem.

Det har dejligt at få tankerne lidt væk (dejligt det har været muligt)...

Men som jeg lige har skrevet - så er det også jeres fortjeneste...

Så lige pt. en stille skrige ballon??

Håber alt er godt med ham og at du også er ved at være på benene så du kan komme ud og trille med den super fine barnevogn...

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.