Så er vi hjemme fra sygehuset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.666 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

MM1987

Ja, jeg er blevet scannet igen i dag, og vi er ikke blevet meget klogere, men en lille smule...

Der var en gestininations (staves) sæk i min livmoder, det der ligner et sort hul. Der var dog ingen blommesæk eller foster, så hun kunne ikke garantere det var det der producerede hormoner og at der ikke sider noget uden for livmoderen der gør, men hun tror det er en MA, da det ligner en graviditet der er 4 uger henne og jeg burde være 6-7 uger henne.

Hvor mærkeligt det end lyder, så er jeg meget lettet. Jeg har aldrig opfattet mig selv som værende sund gravid, og min største frygt var egentlig at det var uden for livmoderen, så jeg er bare glad for noget tyder på at jeg har været gravid det rigtige sted. 

Jeg tænker at det betyder vi har været rigtig tæt på, og at jeg har en krop der ikke sådan lige har tænkt sig at give slip.

Jeg har fået taget blodprøver i dag, og forhåbentligt er de faldende, men vi får i hvert fald en plan i morgen.

Nu vil jeg glæde mig til at skulle have vin til maden på "den gamle kro".

Jeg er ikke ked af det lige nu, men måske jeg bliver det senere når jeg opdager at der kommer til at gå lidt lang tid før jeg kan bliver gravid igen. Jeg tror mest af alt jeg er lettet - men jeg skal helt sikkert vende mig til tanken om at der nu er en længere pause i sigte.

Endnu engang 1000 tak for alt jeres støtte og den fine gave. Det har helt sikkert været med til at vi stadig står på benene og kan se positiv på vores noget kaotiske situation.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

businesstigger

Kan godt forstå din lettelse. Selvfølgelig ville det have været vidunderligt hvis alt var som det skulle være, men som du skriver har det ikke føltes sundt og rigtigt. Og med de briller på er det jo godt at det ikke tyder på at det er en graviditet uden for livmoderen.

Godt at høre at I er positive og skal ud og forkæle jer selv i aften

Anmeld

11. maj 2010

oo

jeg kan egentlig godt forstå du er lettet. men der kommer nok en reaktion på et tidspunkt, men jeg kan udmærket forstå hvis I lige går og venter på hvad imorgen bringer. Bløder du overhovedet? jeg tænker mere, at HCG vel ikke falder med mindre du bløder noget ud? eller hvordan?

Godt at I kun skal vente til imorgen med at få en plan for hvad der så skal ske.

går pausen så ud på at vente til næste mens og så starte igen eller vil I holde "fri" resten af sommeren?

Anmeld

11. maj 2010

Vial

Ja, jeg ville lyve, hvis jeg påstod at jeg ikke har været ret spændt på din update i dag.

Det lyder jo godt, på en skidt måde. Altså det kunne være meget værre. Tænk, at der rent faktisk er opstået noget der ligner en graviditet, det er sgu positivt - trods det ikke ramte målet.

Kender en del, der har haft MA. Stort set alle dem, der valgte medicinsk abort har endt med kirurgisk, så skal du vælge, så ville jeg ta' den kirurgiske.

Knus fra mig der altid har en mening om sagerne.

Anmeld

11. maj 2010

Sofiedk

Det er så dejligt at høre at du kan holde humøret oppe og blive ved med at finde de små ting i forløbet der kan give lidt lys længere fremme. Hvis det er en MA må i have været rigtig tæt på og så er det jo fantastisk at vide at du rent faktisk godt kan blive gravid.

Der kommer jo nok en reaktion på et tidspunkt, men det må man så tage med og det er ingen skam at gå ned med flaget og lige hele sine sår. Det må tage den tid det tar og mon ikke i kommer ud af det hele endnu stærkere end før.

Krydser fingre for at det er noget der er på vej ned af sig selv og du så bare kan tage en pause en ivf. Sender dig mine bedste tanker smukke

Anmeld

11. maj 2010

lululupo

Du må være lavet af noget helt specielt.... Er glad for at I har fået lidt vished og at det ikke var udenfor livmoderen... Sender lige et kram afsted......

Anmeld

11. maj 2010

VNB

Er ked af at høre at der alligevel ikke gemte sig en lille bitte spire derinde.... Men kan, som du selv skriver, måske også godt forstå at du er lidt lettet over endelig at få svar på om du er gravid eller ej... Og hvis det er en MA viser det jo bare at din krop GODT kan blive gravid, og så er jeg sikker på at den er der næste gang!

Kan måske også godt forstå at du "mangler" en reaktion, men den kan jo komme lige pludselig og så må du huske at vi allesammen er herinde og klar til lytte og trøste

Jeg synes ihvertfald det er en god idé at nyde lidt god vin sammen med kæresten på kroen! Håber at i får den skønneste tur trods hele turmulten her de sidste par uger!

mange knus fra mig!

Anmeld

11. maj 2010

MM1987

Hej allesammen.

Jeg er på vej ud af døren til en hyggeligt aften med smykke work-shop, men jeg svarer jer lige når jeg kommer hjem...

Knus

Anmeld

11. maj 2010

karina1980

hvor er det dejligt at i har fået lidt vished om hvad det er der sker,

jeg håber i nyder gaven og den får tankerne lidt afsted på noget godt

Anmeld

11. maj 2010

N&J

Jeg er også "glad" for at høre at der tros alt er lidt positivt midt i al forvirringen, og håber virkeligt at året vil byde på en skanning der viser en lille spire, men er sikker på at det nok skal lykkes.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.