Ja, jeg er blevet scannet igen i dag, og vi er ikke blevet meget klogere, men en lille smule...
Der var en gestininations (staves) sæk i min livmoder, det der ligner et sort hul. Der var dog ingen blommesæk eller foster, så hun kunne ikke garantere det var det der producerede hormoner og at der ikke sider noget uden for livmoderen der gør, men hun tror det er en MA, da det ligner en graviditet der er 4 uger henne og jeg burde være 6-7 uger henne.
Hvor mærkeligt det end lyder, så er jeg meget lettet. Jeg har aldrig opfattet mig selv som værende sund gravid, og min største frygt var egentlig at det var uden for livmoderen, så jeg er bare glad for noget tyder på at jeg har været gravid det rigtige sted.
Jeg tænker at det betyder vi har været rigtig tæt på, og at jeg har en krop der ikke sådan lige har tænkt sig at give slip.
Jeg har fået taget blodprøver i dag, og forhåbentligt er de faldende, men vi får i hvert fald en plan i morgen.
Nu vil jeg glæde mig til at skulle have vin til maden på "den gamle kro".
Jeg er ikke ked af det lige nu, men måske jeg bliver det senere når jeg opdager at der kommer til at gå lidt lang tid før jeg kan bliver gravid igen. Jeg tror mest af alt jeg er lettet - men jeg skal helt sikkert vende mig til tanken om at der nu er en længere pause i sigte.
Endnu engang 1000 tak for alt jeres støtte og den fine gave. Det har helt sikkert været med til at vi stadig står på benene og kan se positiv på vores noget kaotiske situation.
Knus
Anmeld