nyfødte - hvad skal de have på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

loralilly

Og så får man garanteret også lidt af familie og venner i de der små størrelser - det er jo så sødt - så køb endelig ikke for meget af det!

Og husk at vaske det, inden baby får det på!

Jeg er lidt bange for bukser og strømpebukser til den helt nyfødte, fordi det godt kan trykke/stramme lidt på deres lille mave, som jo godt kan være lidt besværet i starten, når de skal til at lære at fordøje modermælken. Det har jeg i hvert fald hørt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

misslea

loralil skriver:

Og så får man garanteret også lidt af familie og venner i de der små størrelser - det er jo så sødt - så køb endelig ikke for meget af det!

Og husk at vaske det, inden baby får det på!

Jeg er lidt bange for bukser og strømpebukser til den helt nyfødte, fordi det godt kan trykke/stramme lidt på deres lille mave, som jo godt kan være lidt besværet i starten, når de skal til at lære at fordøje modermælken. Det har jeg i hvert fald hørt...

Ja... du kan godt have ret i, at strømpebukser og busker kan stramme...!! Jeg har dog købt de lækreste små velourbukser i forskellige farver, som har en bred ribkant, som en slags elastik... de kan ikke stramme nogle steder...  for ja... baby skal have det blødt og lækkert rundt om maven!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.