HF-enkeltfag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

Maja_4000

Det lyder godt :p

Jeg har først termin i december .. Men jeg kan ikke nå at færdiggøre nogle fag :s Så er lidt i tvivl om jeg skal vente med at starte til efter barsel .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Jibbe

Maja_4000 skriver:

Det lyder godt :p

Jeg har først termin i december .. Men jeg kan ikke nå at færdiggøre nogle fag :s Så er lidt i tvivl om jeg skal vente med at starte til efter barsel .. 

Altså jeg starter jo lige når jeg har født... det er jeg lidt nervøs for. Jeg ville gerne starte nu så jeg havde nået at komme lidt foran og være inde i det...

Hvornår har du termin?? kan du ikke nå at læse nogle af fagene som ½ års fag?? det har jeg gjort før og var glad for det. Og som fjernstudie læser du jo hjemme, så du slipper for at skulle frem og tilbage på skolen og det er jo smart nok, hvis nu der skulle komme nogle gener

Anmeld

12. maj 2010

Maja_4000

Jo , det var også min plan at tage halvårs til at starte med .. Men jeg blev gravid lidt hurtigere end vi troede :b
Der er jo først opstart i august .. Og så et halvt år derfra .. Så er det jo efter december , hvor jeg har termin .. Men jeg skal starte på noget før-hf på mandag , så skal jeg lige have snakket med en vejleder .. Men jeg vidste ikke , at der var noget som hed fjernstudie :b 

Anmeld

12. maj 2010

Jibbe

Så fik jeg snakket med studievejlederen som i øvrigt var super flink

Jeg er meldt til med start d. 20 august hvilket bliver noget af en prøvelse

Men når jeg før har taget grundforløbet til tjeneruddannelsen, samtidig med 2 fag hvor jeg fulgte holdundervisningen på hf og 3 fag som selvstuderende på hf og ca 20 timers arbejde om ugen, og endte med flotte karaktererer, så bliver en baby og fjernundervisning jo peace of cake Det er ihvertfald det jeg selv bilder mig ind  

Og Maya_4000 jeg har fundet ud af at det ikke hedder fjernundervisning alle steder I Århus hedder det fx flex undervisning men det skulle fungere på samme måde og man er berettiget til SU hvis man har behov for dette...

Anmeld

12. maj 2010

Maja_4000

Det lyder da godt , det kan du sagtens klare (;
Nå okay , jeg må vinde en vejleder at snakke med så .. Hvem ved om der venter mig bækkenløsning osv. ? :b 

Anmeld

12. maj 2010

Jibbe

Maja_4000 skriver:

Det lyder da godt , det kan du sagtens klare (;
Nå okay , jeg må vinde en vejleder at snakke med så .. Hvem ved om der venter mig bækkenløsning osv. ? :b 

Ja man ved jo aldrig hvad der kommer til at ske længere henne i graviditeten

Men håber du finder ud af hvad og hvordan du gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.