HF-enkeltfag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.968 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Jibbe

Jeg har taget en masse HF-enkeltfag før min uddannelse til tjener... så de ligger længe tilbage (2003-05). Jeg har et møde med en studievejleder i dag på VUC så jeg kan blive meldt til de sidste fag jeg mangler for at få en fuld HF.

Dette vil blive som selvstuderende under barslen.

Men er de fag jeg allerede har taget for lææææænge siden forældede???

Ved godt jeg får svar senere idag, men det slog mig bare lige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Svei

Nej, det tror jeg ikke...mener det er nyt de kan forældes og er det ikke 10 år der er tale om.

Da jeg startede studie var min HF 13 år gammel og heldigvis ikke forældet..

Anmeld

11. maj 2010

Jibbe

Iiih det lyder godt Magtede ikke lige en hel ny omgang HF Nogle af fagene vil jeg dog gerne forbedre... Måske der bliver overskud til det efter de tre fag jeg selv har regnet ud jeg mangler; Dansk, Biologi og Religion/geografi.... tror jeg vælger geografi...

Så bliver det store spørgsmål bare hvad jeg vil gøre efter barslen... Har overvejet at uddanne mig til receptionist pga de knap så skæve arbejdstider som en tjener har... Ellers er jeg ovre i en hel anden grøft og overvejer læge/advokatsekretær eller noget shipping måske

Anmeld

11. maj 2010

chael

Hej,

Nej, de er ikke forældet

Jeg tog en 1 årig HG for 8 år siden, den har jeg den dag i dag fået merit på og kan nu tage den 2. år på HG, så jeg kan læse til Advokat sekrtær.

Hilsen Camilla

Anmeld

11. maj 2010

Jibbe

Skønt at høre! Nu glæder jeg mig til mødet med studievejlederen... det bliver jo starten på noget helt nyt og fantastisk  Hmm jeg ender som evighedsstuderende Finder man mon nogensinde det HELT rigtige??

Anmeld

11. maj 2010

chael

Det soørger jeg også tit mig selv om Men jeg tror faktisk jeg omsider har fundet min hylde Og ser mig selv om kontor uddannet.

Jeg har også været meget rundt og føler at jeg har studeret i en evighed, det har jeg også Men nu føles det endelig som om at jeg har fundet ro

Hilsen CAmila

Ps. pøj pøj me uddannelse.

Anmeld

11. maj 2010

Jibbe

Jeg finder nok ud af det engang... troede jo også jeg havde fundet det helt rigtige, men det er bare totalt uforeneligt med en lille baby og en mand som sejler...

Anmeld

11. maj 2010

Jibbe

Hmm der er kommet ny HF-reform så nu mangler jeg 5 fag... Dansk A, Engelsk B, Religion C, Biologi C, Geografi C.... øvøv men til gengæld har jeg rigeligt valgfag

Studievejlederen anbefalede mig at melde mig til fjernstudie istedet for selvstudie, så skal snakke med en anden studievejleder imorgen...

Anmeld

11. maj 2010

Maja_4000

Hmm .. Hvordan fungerer fjernstudie ?
Jeg havde planlagt at starte på HF-enkeltfag til sommer , men er jo nu blevet gravid  

Går man så i skole derhjemme ? Og læser bare når man har tid ? :b

Anmeld

11. maj 2010

Jibbe

Ja man læser derhjemme og afleverer opgaver over nettet... Men skal have snakket med studievejlederen, fordi jeg vil helst ikke skulle aflevere nogle opgaver de første måneder... studiestart er 20 august og jeg har termin 1 august, så der bliver ikke tid til noget der... Så er lidt spændt på hvordan det kan lade sig gøre Men skal nok opdatere imorgen når jeg har snakket med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.