Znuzke skriver:
Har du haft fri??? (mine r'er virker ikke så godt, så hvis jeg skiver noget mærkeligt, så prøv med et ekstra r...)
Jamen har du så også bagt bunde idag?? Laver du hele kagen på 1 dag??? Jeg synes ski det er et mange-dages projekt, jeg fatter ikke du kan nå det hele.....men jeg er måske et snøl....

Og nej - jeg har ingen ideer....
Hov - kommer det til at se helt fokert ud hvis 2 lag ikke er lige så højt som føste lag?? Overvejer at bage en enkelt bund mere og så kun lave 1 lag fyld - elles bliver den enorm....
Næh det skal da sikkert nok blive fint med kun 2 lag i 2. kage.... Men hvis du vil skrive på siden, kandet være det bliver lidt sammenpresset, så drop det hvis det er

Jeg har skam ikke haft fri....
Jeg har lavet frikadeller, kogt pasta, lavet sovs, og smeltet 3 omgange chokoladecremer, samt skåret forbagte bunde til - på
én gang (kage-modtager har selv bagt bundene som hun har afleveret her idag, da jeg kom hjem klokken 14) - Bastian sov på sofaen, og Felix skiftede mellems vampebob og genér mor i køkkenet....

(ca. mellem 16:30 og 18:15)
At jeg kan nå det hele - hvis jeg kan, det er jo ikke sikkert lige idag - skyldes at jeg oftest er oppe til klokken bøvs om natten, især når jeg laver kager... Det eneste pynt jeg mangler til kagerne, er det pynt der skal på min egen kage... pynten til konfirmationskagerne er lavet på forhånd - eller det meste i hvert fald - det så du billeder af idag, hvis du har modtaget MMS'erne

Du får lige et par stykker her: r r r r r r r r r r r r r r r r r r r r r r r r - så kan du bare tage af dem

Jeg har 2 forskellige slags blomsterudstikker, og 1 slags sommerfugle udstikker. i henholdsvis 3 og 4 forskellige størrelser.... Så har jeg så jeg kan lave en egeføj ( ? ) bort - eller en anden mere kedelig og ubestemmelig slags bort.... jeg har også til lidt forskellige blade - eller måske søskaller?
Og ellers har jeg diverse geometriske former af udstikkere....
Jeg arbejder i en integreret institution.... De er vilde med næsten alle mine kager, som kan ses i albummet - men jeg nægter at lave en svampebob eller McQueen idag.... Så det skal være pynt på en rund almindelig kage - hvis nogen har forslag alligevel....
Last minute idea - as of writing this moment - måske skulle jeg lave en kage med diverse søskaller - altså så en blå kage måske?