Forfærdelig tegning til Znuzke ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

mariamiss6

Så skulle der gerne være en rigtig dårlig tegning til dig her bare en hurtig idé
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

mariamiss6

LOL hvor ser den bare børnetegnet ud hahahahahahahha

Anmeld

11. maj 2010

TbCp

Så skulle der gerne være en rigtig dårlig tegning til dig her bare en hurtig idé

Nårh hvor eeeeeer du dygtig

Anmeld

11. maj 2010

ekzunz

mariamiss6 skriver:

Den er da fiiiin.... Tegner du altid dine kager inden du går igang?

Den bliver vist firkantet med striber...

Anmeld

11. maj 2010

mariamiss6

Znuzke skriver:

Den er da fiiiin.... Tegner du altid dine kager inden du går igang?

Den bliver vist firkantet med striber...

Arj det gør jeg godt nok ikke. Men sad og fik det gjort her den anden dag, til de kager jeg skal lave i denne måned (ikke mindre end 7 - 3 af dem starter jeg på idag) og det fungerede ret godt synes jeg... Altså, det er som om man bedre kan overskue det så.... Men det der med størrelsesforhold har jeg ikke fundet ud af endnu hehe...

Anmeld

11. maj 2010

mariamiss6

TbCp skriver:

Nårh hvor eeeeeer du dygtig

Hehe....

Anmeld

11. maj 2010

LilleMor10

mariamiss6 skriver:

Arj det gør jeg godt nok ikke. Men sad og fik det gjort her den anden dag, til de kager jeg skal lave i denne måned (ikke mindre end 7 - 3 af dem starter jeg på idag) og det fungerede ret godt synes jeg... Altså, det er som om man bedre kan overskue det så.... Men det der med størrelsesforhold har jeg ikke fundet ud af endnu hehe...

YOU ROCK !! 

Anmeld

11. maj 2010

ekzunz

mariamiss6 skriver:

Når du så starter idag, hvad er din plan så??

Jeg har netop bagt 3 stk. bradepande-lagkagebunde (fandt en super-nem opskrift i en kagefest bog) og så har jeg lavet klar til tobleronecreme og skilpaddecreme. Jeg ville så egentligt gå i gang med jordbærmousse nu, men har besluttet mig for at det må vente til i morgen, og så vil jeg lave 2 portioner mmf i stedet..... Men i princippet burde jeg jo bage et par kager mere hvis jeg skal have den i 2 lag.....

I morgen vil jeg så lave det sidste fyld og lægge den sammen og smøre den op......og alt efter hvor træt jeg er, måske begynde at pynte. Den skal afleveres torsdag, så jeg regner med at kunne nå alt eller det sidste pynt torsdag morgen....

Jeg synes det er super-hyggeligt, men jeg må indrømme at jeg kun gør det fordi det er nogle jeg holder af - jeg tror ikke jeg gad gøre det i det store omfang som mange andre gør.....det er jo et rimeligt stort stykke arbejde....

Nå - det blev en længere smøre, og nu er ungerne endelig puttet, så nu kan jeg måske få lavet lidt....

Anmeld

11. maj 2010

mariamiss6

Når du så starter idag, hvad er din plan så??

Jeg har netop bagt 3 stk. bradepande-lagkagebunde (fandt en super-nem opskrift i en kagefest bog) og så har jeg lavet klar til tobleronecreme og skilpaddecreme. Jeg ville så egentligt gå i gang med jordbærmousse nu, men har besluttet mig for at det må vente til i morgen, og så vil jeg lave 2 portioner mmf i stedet..... Men i princippet burde jeg jo bage et par kager mere hvis jeg skal have den i 2 lag.....

I morgen vil jeg så lave det sidste fyld og lægge den sammen og smøre den op......og alt efter hvor træt jeg er, måske begynde at pynte. Den skal afleveres torsdag, så jeg regner med at kunne nå alt eller det sidste pynt torsdag morgen....

Jeg synes det er super-hyggeligt, men jeg må indrømme at jeg kun gør det fordi det er nogle jeg holder af - jeg tror ikke jeg gad gøre det i det store omfang som mange andre gør.....det er jo et rimeligt stort stykke arbejde....

Nå - det blev en længere smøre, og nu er ungerne endelig puttet, så nu kan jeg måske få lavet lidt....

Er du gaaaaaaaaaaal.... Mine 3 kager er igang allerede, og lige nu sidder jeg på reposen og veeeeenter på at bastian falder i søvn, så jeg kan lave resten på dem hehe....

Idag:
1. har lavet klar til 3 gange chokoladecreme.
2. lave bærmousse, og putte det i 3 kager.... (når bastian sover ---> )
3. Have super-hurtigt-kølet mindst den ene chokoladecreme, til kagen der skal spises imorgen (forhåbentlig til dem alle 3)
4. smøre imorgen-kagen op. (måske dem alle 3)
5. pynte imorgen kagen helt færdig...
6. nmåske overtrække de sidste 2 kager....

Jeg har snydt med min egen kage, og har købt karen wolf chokoladebunde... Mangler at finde på pynten - nogen ideer....?

Anmeld

11. maj 2010

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

YOU ROCK !! 

spank you

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.