mariamiss6 skriver:
Arj det gør jeg godt nok ikke. Men sad og fik det gjort her den anden dag, til de kager jeg skal lave i denne måned (ikke mindre end 7 - 3 af dem starter jeg på idag) og det fungerede ret godt synes jeg... Altså, det er som om man bedre kan overskue det så.... Men det der med størrelsesforhold har jeg ikke fundet ud af endnu hehe...
Når du så starter idag, hvad er din plan så??
Jeg har netop bagt 3 stk. bradepande-lagkagebunde (fandt en super-nem opskrift i en kagefest bog) og så har jeg lavet klar til tobleronecreme og skilpaddecreme. Jeg ville så egentligt gå i gang med jordbærmousse nu, men har besluttet mig for at det må vente til i morgen, og så vil jeg lave 2 portioner mmf i stedet..... Men i princippet burde jeg jo bage et par kager mere hvis jeg skal have den i 2 lag.....
I morgen vil jeg så lave det sidste fyld og lægge den sammen og smøre den op......og alt efter hvor træt jeg er, måske begynde at pynte. Den skal afleveres torsdag, så jeg regner med at kunne nå alt eller det sidste pynt torsdag morgen....

Jeg synes det er super-hyggeligt, men jeg må indrømme at jeg kun gør det fordi det er nogle jeg holder af - jeg tror ikke jeg gad gøre det i det store omfang som mange andre gør.....det er jo et rimeligt stort stykke arbejde....
Nå - det blev en længere smøre, og nu er ungerne endelig puttet, så nu kan jeg måske få lavet lidt....

Anmeld