Nyt på Daub Deluxe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. maj 2010

Pia.

Hvor højt går du op i størrelserne... syntes ikke jeg kan finde noget om størrelser...?

Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Lullaby

Skouboe skriver:

Hvor store?

110

Anmeld

11. maj 2010

Skouboe

Pia. skriver:

Hvor højt går du op i størrelserne... syntes ikke jeg kan finde noget om størrelser...?

Pia.

Det er forskelligt. Det afhænger både af modellen og stoffet. Størrelserne og priserne står under det første billede på hver model.

Anmeld

11. maj 2010

Skouboe

MorpåSjælland skriver:

110

Det skulle ikke være noget problem - jeg kan sætte en kant på. Jeg tror de kunne være sele med en smal gul kant forneden (ca. 2 cm) til elastikken og en bred gul kant foroven...

Anmeld

11. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Skouboe skriver:

Hej Tøser,

Så er der kommet lidt nyt på Daub Deluxe og de nye billeder og priser er kommet med.. ( www.daub-deluxe.dk)

Her er et par flashes...

Ej altså....

De er jo vildt fede...

Især er de *Lækre bukser i petroleumsfarvet og modehvid babyfløjl* - dog ikke så meget for den hvide bagside, de små sider jo meget ned på numsen (rushe bane mm)

Så kunne man lave dem med det samme hvide snit ved ben, men med samme petroleums stof på 'bagsiden'?

For så er vi klar på endnu et par....

Men er mega vild med den måde du har syet benene på, der ser bare herre godt ud...

Anmeld

11. maj 2010

Skouboe

Mor til Frederic skriver:

Ej altså....

De er jo vildt fede...

Især er de *Lækre bukser i petroleumsfarvet og modehvid babyfløjl* - dog ikke så meget for den hvide bagside, de små sider jo meget ned på numsen (rushe bane mm)

Så kunne man lave dem med det samme hvide snit ved ben, men med samme petroleums stof på 'bagsiden'?

For så er vi klar på endnu et par....

Men er mega vild med den måde du har syet benene på, der ser bare herre godt ud...

Puha - nu skal jeg jo tænke mig om...

Modellen er uden sidesømme - hvis jeg laver sidesømme og så snitter mønstret på skrå ned over benene, kan det godt lade sig gøre. 

Jeg tror dog det bliver pænest hvis de er symmetriske, så den hvide "snip" vil også komme på bagsiden...

De vil komme til at koste det samme som dem dem med hvid bagdel

Du smider mig bare en mail, hvis det er 

Anmeld

11. maj 2010

Skouboe skriver:

Puha - nu skal jeg jo tænke mig om...

Modellen er uden sidesømme - hvis jeg laver sidesømme og så snitter mønstret på skrå ned over benene, kan det godt lade sig gøre. 

Jeg tror dog det bliver pænest hvis de er symmetriske, så den hvide "snip" vil også komme på bagsiden...

De vil komme til at koste det samme som dem dem med hvid bagdel

Du smider mig bare en mail, hvis det er 

lidt hvidt på numsen i en slids ville også kunne bruges..

Ved bare at jeg ville kræve tilskud et eller andet sted, til vanish for at holde det hvide rent....

For de er meget ude i vores dp, sidder i sandkasse, kører på scootere osv.

Kan du lave en skitse bare på et stykke papir, så jeg kan få en ide om hvordan de kommer til at se ud?

Er helt klart solgt til sådan et par.. 

Anmeld

11. maj 2010

Skouboe

lidt hvidt på numsen i en slids ville også kunne bruges..

Ved bare at jeg ville kræve tilskud et eller andet sted, til vanish for at holde det hvide rent....

For de er meget ude i vores dp, sidder i sandkasse, kører på scootere osv.

Kan du lave en skitse bare på et stykke papir, så jeg kan få en ide om hvordan de kommer til at se ud?

Er helt klart solgt til sådan et par.. 

De vil komme til at se ud som på billedet - både forfra og bagfra.

Anmeld

11. maj 2010

Skouboe skriver:

De vil komme til at se ud som på billedet - både forfra og bagfra.

okay, men uden det hvide bagpå?

Spørger nok dumt, men burde ligge i min seng - så tror hjernen allerede ligger derinde...

Anmeld

11. maj 2010

Skouboe

okay, men uden det hvide bagpå?

Spørger nok dumt, men burde ligge i min seng - så tror hjernen allerede ligger derinde...

Ja - med det petroleumsfarvede både foran og bagpå.. og så en hvid spids som på billedet både foran og bagpå, så det eneste hvide bagpå, er trekanten forneden - fuldstændigt ligesom her: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.