Hvor er det hyggeligt at se

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2008

Loggidut

Nadi skriver:

Ja det er super skønt at se. Håber mit er godt nok, ellers må I jo sige til så fikser jeg et nyt :D

Det skal lige siges at det er en prof fotograf der har taget det til en artikel i jyllandsposten :)

-Nadia

ja helt ærlig nadi.,...i er bare så grimme på det billede...come on, det kan man da ikke udstille 8D

ha ha det gas...og du skal sgu ta det!

det er knald hamrende fedt og flot det billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

Nadi

Loggidut skriver:

Nadi skriver:

Ja det er super skønt at se. Håber mit er godt nok, ellers må I jo sige til så fikser jeg et nyt :D

Det skal lige siges at det er en prof fotograf der har taget det til en artikel i jyllandsposten :)

-Nadia

ja helt ærlig nadi.,...i er bare så grimme på det billede...come on, det kan man da ikke udstille 8D

ha ha det gas...og du skal sgu ta det!

det er knald hamrende fedt og flot det billede

Ups fik lavet en fejl. artiklen var til politiken, men alligevel så er jeg selv godt tilfreds med billedet og man kan da se at det er mig og Oliver :P :$ :D

Og ja Loggi jeg kan og vil ta det ;)

Anmeld

11. juni 2008

Loggidut

ja for det er sgu et flot billede...jeg kom til at se, at det er som om det er sløret i kanterne, og der er fokus på jer! så det er virkelig et kanont billede!

Anmeld

11. juni 2008

Sille

Jep jeg er også med på et helt almindelig billede af mig som jeg ser ud hver aften herhjemme når ungerne er lagt..:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.