Hvis tingene ikke kommer med hjem igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

Chalala85

Hej piger,

Jeg står overfor en udfordring. Som bekendt har Mikkels far jo ret til at få tøj med til Mikkel når han skal have samvær med ham. Det får han også. Mit problem er jeg gang på gang kan konstatere at han ikke pakker al Mikkels tøj ned i tasken igen så Mikkel mangler tøj.

Hvad gør man i sådan en situation?! Har pointeret det overfor ham flere gange men han siger bare han ikke har det. Jeg ved jo hvad jeg pakker og jeg ved hvad Mikkel har af tøj. Jeg er ikke millionær så kan jo ikke købe nyt tøj hele tiden.

help?!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

4kløver

det gjorde min også.. så en weekend fik de ikke tøj med for jeg viste jo at der var masser af tøj.. søndag kom deres tøj med hjem

Anmeld

10. maj 2010

Lone Jakobsen

efter ham efter ham efter ham læg en lille liste i tasken hvor der står hvad han har på og hvad han har med. lav en kopi til dig selv, og ring så så snart drengen kommer hjem, og læs op hvad der mangler...

nej jeg ved det desværre ikke, vi har nemlig samme problem med min bonus søn. hvis vi fx. giver ham ekstra sokker eller lign med hjem. ellers så må du jo forklare ham at du synes han selv skal sørge for skiftetøj til weekenden (selv om amtet vil modsige dette)

en sidste udvej er at give ham ekstremt grimt tøj med derhen, men så risikere du at han tror du forsømmer ham

puha, håber andre har bedre svar end mig

Anmeld

10. maj 2010

Lone Jakobsen

4kløver skriver:

det gjorde min også.. så en weekend fik de ikke tøj med for jeg viste jo at der var masser af tøj.. søndag kom deres tøj med hjem

genialt

Anmeld

10. maj 2010

slettet_7530

Chalala85 skriver:

Hej piger,

Jeg står overfor en udfordring. Som bekendt har Mikkels far jo ret til at få tøj med til Mikkel når han skal have samvær med ham. Det får han også. Mit problem er jeg gang på gang kan konstatere at han ikke pakker al Mikkels tøj ned i tasken igen så Mikkel mangler tøj.

Hvad gør man i sådan en situation?! Har pointeret det overfor ham flere gange men han siger bare han ikke har det. Jeg ved jo hvad jeg pakker og jeg ved hvad Mikkel har af tøj. Jeg er ikke millionær så kan jo ikke købe nyt tøj hele tiden.

help?!?

Jeg ved godt det er lidt provokerende men hvad med at lave en liste med de ting han har med, ligesom når de skal på feriekoloni og skrive på den at de ting forventer du er i tasken når han kommer hjem igen.

Anmeld

10. maj 2010

Chalala85

4kløver skriver:

Ja det var en mulighed

Anmeld

10. maj 2010

Miss Tina

Hvis jeg var sikker på at farmand fx havde bukser og ligge, tror jeg at jeg ville "glemme" at bakke dem. For kan ik forsille mig at han bare ville smide det ud.

Hmmmm, men ved det ik, har aldrig stået i situationen.

Tina

Anmeld

10. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

efter ham efter ham efter ham læg en lille liste i tasken hvor der står hvad han har på og hvad han har med. lav en kopi til dig selv, og ring så så snart drengen kommer hjem, og læs op hvad der mangler...

nej jeg ved det desværre ikke, vi har nemlig samme problem med min bonus søn. hvis vi fx. giver ham ekstra sokker eller lign med hjem. ellers så må du jo forklare ham at du synes han selv skal sørge for skiftetøj til weekenden (selv om amtet vil modsige dette)

en sidste udvej er at give ham ekstremt grimt tøj med derhen, men så risikere du at han tror du forsømmer ham

puha, håber andre har bedre svar end mig

hehe nu er hans far ikke den skarpeste så tror ikke engang han vil se sedlen og hvis jeg siger der er en vil han påstå den ikk var med. Sådan er han bare..

Anmeld

10. maj 2010

Chalala85

albertesmor skriver:

Jeg ved godt det er lidt provokerende men hvad med at lave en liste med de ting han har med, ligesom når de skal på feriekoloni og skrive på den at de ting forventer du er i tasken når han kommer hjem igen.

Jo mens hans far er typen der vil påstå den aldrig har været med. Hans syn på tingene er at intet er hans ansvar..

Anmeld

10. maj 2010

wamse

Jeg ville købe noget billigt tøj, der kan blive ved faderen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.