At lure...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

Rasmine

Har I nogensinde lyst til at "lure" Jeres kærestes/mænds mobilos eller mail?
Jeg har haft lyst til det, men ved ikke hvorfor, har absolut ingen grund til det!
Er det unormalt?

Mette - med ALT for meget tid nu, men på vej ud for at købe tøj til Rasmus, som bare vokser og vokser og vokser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

ka li ja

ja jeg er da nysgerrig engang imellem. men spørger nu for det meste bare hvem han skriver med.... ville være træt at hvis han gik og snagede i mine ting, selvom jeg ikke har noget at skjule....

Anmeld

11. juni 2008

ivfmarie

Nope... min mand kender INGEN der kan sende sms'er... allerhøjst søsteren, og det er ok. Ej, livet er bare ALT for kort til at være nysgerrig på den dumme måde! Og hvis jeg bliver nysgerrig over hvem der smesser - så spørger jeg da bare. Det samme gør han. Han kender alle mine "herrebekendtskaber", så der er ingen ko på isen der... Marie - der nu pludselig overvejer om jeg burde bekymre mig (?)8(

Anmeld

11. juni 2008

Tut

Jeg har gjort det én gang - hvilket var det bedste jeg nogen siden har gjort - for jeg afsløret mig x-kærestes utroskab!!!! >( Vi havde været sammen i 4 år og boede sammen og det hele, og han sad altid og sms'ede, og når jeg spurgte hvem det var så sagde han en af vennernes navne, men nogen gange kunne jeg se at han smilte når han fik en sms, og så havde jeg jo luret den... Så en weekend morgen hvor han var i bad så listede tut hen og snuppede mobilen.... Det var kun godt, for jeg manglede faktisk bare en grund til at gå fra ham for vores forhold var kørt dødt... (så jeg forstår ham jo godt) Men men, jeg lavede en KÆMPE scene (man er vel kvinde) - smed stodderen ud, og 1 mdr. efter havde jeg købt en ny lejlighed. Mette - der ik gør det igen for jeg stoler 110% på Christian.

Anmeld

11. juni 2008

birgittemarie

Ha ha ha, selvfølgelig 8D Men jeg bliver enormt flov, fordi han aldrig skjuler noget for mig og jeg gerne må se alt det, han skriver, så der burde ikke være nogen grund til at sidde og snage :$ Hvilket jeg så heller ikke gør så tit, men det er sket og da blev jeg flov.
Jeg tror nu, at det fortrinsvis stammer fra et skidt forhold, jeg havde engang, hvor manden løj for mig og var mig utro og PuuuuHaaaa... Der fik jeg raget en hel del mistro og angst for at blive snydt til mig.

Kh Birgitte

Anmeld

11. juni 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] Jeg har gjort det én gang - hvilket var det bedste jeg nogen siden har gjort - for jeg afsløret mig x-kærestes utroskab!!!! >( Vi havde været sammen i 4 år og boede sammen og det hele, og han sad altid og sms'ede, og når jeg spurgte hvem det var så sagde han en af vennernes navne, men nogen gange kunne jeg se at han smilte når han fik en sms, og så havde jeg jo luret den... Så en weekend morgen hvor han var i bad så listede tut hen og snuppede mobilen.... Det var kun godt, for jeg manglede faktisk bare en grund til at gå fra ham for vores forhold var kørt dødt... (så jeg forstår ham jo godt) Men men, jeg lavede en KÆMPE scene (man er vel kvinde) - smed stodderen ud, og 1 mdr. efter havde jeg købt en ny lejlighed. Mette - der ik gør det igen for jeg stoler 110% på Christian.[/citat] Åh føøøj, sådan en fræk stodder >( Sidde der foran dig og oven i købet smile af sine dumme sms'er!! Godt, du slap af med ham!! Kh Birgitte

Anmeld

11. juni 2008

Loggidut

gu har jeg da lyst...en dum ide, for jeg har ikke noget at tvivle på, what so ever, michael er altid enten på job eller her...vi er meget hjemmemennesker!

og dem han skriver med kender jeg jo også, og han fortæller som regel lystigt, når de skriver til ham.

om han kigger mine, ved jeg ikke, men jeg har intet at skjule...så det må han sgu godt!

ps/har i grunden aldrig været nogen utro...jeg forstår ikke hvordan nogen kan komme til det??? >(

Anmeld

11. juni 2008

birgittemarie

ps/har i grunden aldrig været nogen utro...jeg forstår ikke hvordan nogen kan komme til det???

Heller ikke her og jeg fatter det ikke!! Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvad der får folk til at snyde den, de lever sammen med på den måde? Og nu taler jeg ikke om et one night stand, selvom jeg heller ikke kunne finde på det, men om den slags, hvor der virkelig er et forhold og en masse løgne. PUUUHHAAAAA!!!

Jeg har en bekendt, som havde et forhold til en gift mand i 8 år,(!!!!!!!) før han blev skilt og flyttede sammen med hende. Manden, den stodder nåede endda at få et barn med sin kone i mellemtiden!!
Jamen! Er det ikke frygteligt?!

Anmeld

11. juni 2008

Loggidut

jo...det er da helt forfærdeligt!

jeg ejer bare ikke de der gener, jeg tænder simpelthen ikke på andre, jeg kan sagtens have mandlige kollegaer, og snakke godt med dem, men når jeg har fri, og michael eksembelvis henter mig...ork, så kan der falde en hel sten fra mit hjerte, og jeg bliver bare så glad...

nej jeg forstår simpelthen ikke utroskab, eller hvordan det begynder? jeg ville automatisk blive kold som is over for en mand, hvis han begyndte på noget...aj...sludder og sladder, jeg forstår det ikke!

Anmeld

11. juni 2008

Anja

Jeg har tidligere gjort det da jeg boede med min eks-kæreste, men det var så også med god grund, da jeg fandt ud af, at han var mig utro !!

Har til dato ALDRIG luret på min mands tlf eller mail, men har heller ikke spor grund til det, stoler 100% på ham :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.