Hvad skal du/i have til aftensmad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

Diana...

Zafir skriver:

DU tager din mængde skært kød (4-500 g?) bruner i gryden. Krydrer med GODT MED salt og peber. Så hælder du en god kraftig (ikke for sød) appelsinjuice på (kan også presse selv, men det går lige så fint med juice). 2 dl til at starte med. Så hælder du 3-4 dl fløde (alt efter hvor sovse-gris du er). Så smager du det til med appelsinjuice. Jævner evt. en lille bitte smule. Det skal være lidt tyndt i det. Også putter lidt sovsekulør i.

Lad det simre i 25-30 min og serveres med løse ris. HURTIGT OG MUMS for sygt...

HOV  den var jo lige der  det skal laves i morgen tror jeg helt sikkert 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Lone Jakobsen

her står menuen på kyllinge spyd med pasta og salat til.

Anmeld

10. maj 2010

starsofheaven

vi skal have medister pølse med kartofler, sovs, og rødkål

Anmeld

10. maj 2010

Maria.

Laks med cherrytomater, pinjekerner, appelsinsaft og spinat. Serveret med Ris og Flûte til.. LÆKKERT!

Anmeld

10. maj 2010

NinaNymannMadsen

vi tager og laver let og hurtig mad. pløser og brød

Anmeld

10. maj 2010

mortilfreja

Vi skal have lasagne med revet gulerødder, forårsløg og hakket spinat i og dertil lækker salat og grovflute..

Ammenam

Anmeld

10. maj 2010

Maise

vi skal have fyldte peberfrugter med rid og oksekød og div. grønsager , hvad vi nu lige har i køleskabet med revet ost og tomat ovenpå og så i ovnen. m. flute til og så lidt græsk yougurt som dressing på peberfrugterne mums.

Anmeld

10. maj 2010

Jibbe

Jeg skal have rugbrød... er alene hjemme og magter ikke at lave mad idag... så har købt et friskt rugbrød og så må det blive aftensmaden. Super kedeligt.

Anmeld

10. maj 2010

Sakris

kitty skriver:

Jeg har kvalme, så kan slet ikke overskue at skulle tænke på mad... Det må manden tage stilling til, når han kommer hjem...

Det er også min taktik og tilstand. Min kæreste har bare været mega stresset og heller ikke haft nogle ideer, så vi har fået rugbrød/råkost 3 dage i træk både til frokost og aftensmad! Så røvkedeligt.... Så idag skal det virkelig være noget ordentligt, så godt med lidt inspiration, selvom retterne nævnt her lyder lidt overskudsagtige

Anmeld

10. maj 2010

oo

karry og løg og ris ristet i en gryde og derefter kogt i boullion og kylling, peberfrugt, squash og forårsløg stegt på panden og kolde ærter ovenpå  hele huset dufter dejligt af Indien når man har fået denne ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.