Kalija

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

linemus

Jeg fik aldrig lige svaret dig den anden aften, fordi Signe brækkede sig i sengen (og har haft feber lige siden - øv).

Men ja, vi havde en super ferie. Så en hel masse og nød solen og det skønne vejr. Ja, jeg havde da alt for meget tøj med :)) Havde simpelthen pakket alt det tøj, de lige har, som ville passe til vejret. Og det gjorde det så alligevel ikke - det var jo alt for varmt og brugte nok kun 1/4 af det. Men på trods af alt det tøj, måtte jeg alligevel vaske lidt, for løb helt tør for bodies og stofbleer...

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

ka li ja

det er da bare i orden du. kender godt det der med man liiiige kommer fra det man var ved.

øv hun brækkede sig. bette stakkel. vi har gså haft feber on and off her. træls.

men fedt det var en go ferie. og ja jeg kender også godt det med stofbleerne. man syntes man har et ton af dem, men nej ikke når man er på ferie i en hel uge!!!!
men godt i havde tøjet med, det var sgu træls at mangle det!!!
havde i klapvogn med til den store?? jeg har tænkt på at ta klapvogn med til xander når vi skal afsted, men syntes jo han er lidt stor til at sidde i den... det er jo bare lige det der med hvis vi skal gå langt til stranden!!!
havde i trailer med?

Anmeld

11. juni 2008

linemus

Ja vi havde proppet både bil og trailer og kunne IKKE have mere med. Vi havde jo så også både tvil.klapvogn og -barnevogn med, de fyldte jo deres del.

Vi havde ikke klapvogn med til Sebastian. Jeg synes han er for stor, men vi har jo så den fordel, at han kan sidde under tvil.barnevognen, hvis han bliver træt. Når vi altså har den med, hvilket vi ikke havde på ture. (roder vist lidt rundt nu ;)) Han havde sin løbecykel med, som han kunne køre på f.eks. til stranden. Den hjælper næsten altid på trætte fødder (eller hvis man pludselig ingen fødder har!). Ellers synes jeg faktisk det gik meget fint med ham - altså med at gå. Hvis jeg før har sagt han var stædig og på tværs... glem det - det er først lige kommet 8(>(

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

hahahaha ja jeg tror også altid at nu har vi nået grænsen med stædighed og skaberi!! men nej

ja xander kan også godt sidde under vores barnvogn, men ikke ordenligt med hovedet!! øv... syntes nemlig også det er smadder træls at skull ha den store dreng i klapvogn!!

den der løbecykel, er det sådan en hapchi???
jeg har tænkt på om alexander skal ha sådan en i fødselsdags gave eller om han er for stor/gammel!!
han gider nemlig ikke den alm cykel, men gerne sådan en mortorcykel agtig ting han har, hvor han selv skal løbe...

Anmeld

11. juni 2008

linemus

Cyklen er fra Netto - den er i træ med rødt sæde. Han fik den for nogle år siden, da han var så lille, at han ikke engang kunne nå jorden med fødderne, men han var så stolt og glad for den, at han trak rundt med den i lejligheden hele tiden. Så den har fuldt ham længe. Og er altså super god, også for balancen.

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

også når de er så gamle som de er nu??

Anmeld

11. juni 2008

linemus

Hm, det skal jeg altså ikke gøre mig alt for klog på. Vi har planer om at købe en rigtig cykel meget snart, men jeg kan se nede i børnehaven, at hans løbecykel er populær, men flere af de andre drenge kan slet ikke køre så godt på den som ham. De har ikke balancen og teknikken.

Men hvis I nu fandt en, der ikke er så dyr, ville jeg købe den, for den kan bare køre mega meget stærkt ;)

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

linemus skriver:

Hm, det skal jeg altså ikke gøre mig alt for klog på. Vi har planer om at købe en rigtig cykel meget snart, men jeg kan se nede i børnehaven, at hans løbecykel er populær, men flere af de andre drenge kan slet ikke køre så godt på den som ham. De har ikke balancen og teknikken.

Men hvis I nu fandt en, der ikke er så dyr, ville jeg købe den, for den kan bare køre mega meget stærkt ;)

det var en super ide. hvad gav i for jeres?

godnat og sov godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.