Både skrækkelig og skøn weekend!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

Nadi

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Marco2

Nej sikke da en forskrækkelse. Er din mand påvirket af forbrændingerne? Men da godt at hele hytten ikke futtede af Tillykke med dåben.

Ag

Anmeld

10. maj 2010

Siber

Tillykke med dåben og sikke da en weekend. Håber din mand har det bedre

Knus SIber

Anmeld

11. maj 2010

Millebasse

Tusind tak for alle jeres hilsner

Manden har det okay.. Han har fået noget af forbindingerne på hænderne af, men hans hænder er stadig fyldt med fastbrændt skum og piller han det af, piller han også huden af.. Han må ingenting. Ikke skifte ble, lave mad, gøre rent osv osv.. Alt hvad der kan give snavs på hænderne må han ikke..

Men han er så billigt sluppet heldigvis! Og det er vores hus også. En af mandens venner kom igår og lavede skunken pæn igen, så det var dejligt!

Bastian har været lidt bange for min mands hænder og om morgenen ligner han også en der har fået tæsk, men vi har gjort meget ud af at snakke om hvad der er sket. Det har hjulpet meget at min mand har fået handskerne af, så ser det ikke så farligt ud mere. Igår da jeg hentede Bastian fra børnehaven, spurgte han til det første hvordan hans far havde det

Anmeld

11. maj 2010

Muffinmus

nårh hvor sødt..godt med omsorgsfuld dreng der pak passe lidt på farmand:-)

Anmeld

11. maj 2010

Millebasse

Og så kom vi da også i avisen....

Husejer forbrændt ved mindre brand ved Over Kestrup

OVER KESTRUP: Der udbrød de 13-tiden en mindre brand i et hus på Over Kestrup mellem Haderslev og Hoptrup. 

Husets ejer, der var i gang med et grundigt isoleringsarbejde i et skunkrum, ville tjekke om en tætning med isoleringsskum var tæt.

Han tændte derfor sin lighter. Den antændte nogle gasser, og det medførte, at husejeren fik en stikflamme i ansigtet.

Der udbrød en mindre brand i skunkrummet, men manden fik selv ilden slukket.

Huset blev lettere sodet, men ellers opstod der ikke de store skader. Husejeren blev lettere forbrændt i ansigtet.

Anmeld

11. maj 2010

Stumpen

Millebasse skriver:

OVER KESTRUP: Der udbrød de 13-tiden en mindre brand i et hus på Over Kestrup mellem Haderslev og Hoptrup. 

Husets ejer, der var i gang med et grundigt isoleringsarbejde i et skunkrum, ville tjekke om en tætning med isoleringsskum var tæt.

Han tændte derfor sin lighter. Den antændte nogle gasser, og det medførte, at husejeren fik en stikflamme i ansigtet.

Huset blev lettere sodet, men ellers opstod der ikke de store skader. Husejeren blev lettere forbrændt i ansigtet.

I bliver småkendte..

Men lyder bare ikke behageligt med hans hænder.. Det vender sig ret i min mave når du skriver at han kan pille hud af  Jeg er ikke skabt til at være sygeplejerske..

Anmeld

12. maj 2010

Millebasse

Stumpen skriver:

I bliver småkendte..

Men lyder bare ikke behageligt med hans hænder.. Det vender sig ret i min mave når du skriver at han kan pille hud af  Jeg er ikke skabt til at være sygeplejerske..

Jeg er jo sygeplejerske og plejer bestemt ikke at være sart.. Men da jeg skulle skifte hans forbindinger indenunder hans Flamazinehandsker på hænderne, da var jeg sgu ved at knække mig!!

Anmeld

12. maj 2010

Kristina V

Millebasse skriver:

Jamen dog.. Men der sker vel ikke så meget i så lille en flække

Manden er fra Christiansfeld og vi har boet der en del år, og maaaan folk sladre i så små byer..

Dejligt at høre det går ok med manden. Synes bare det er så fælt med forbrændinger...

/Kristina

Anmeld

12. maj 2010

Lulle25

Denne tråd har jeg da helt overset. Det var da en vild oplevelse i der fik. Og tillykke med barnedåben dejligt I havde en god dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.