Både skrækkelig og skøn weekend!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

Millebasse

Puha, den her weekend har budt på nogle oplevelser som har brændt sig fast på min nethinde!

Den gode af dem er at Clara er blevet døbt idag! Vi havde en super dejlig dag, med en masse dejlige mennesker og god mad. Skal nok smide nogle billeder ind senere

Den skrækkelig del af denne weekend er at vi igår havde ildebrand! Vi er ved at sætte vores 1. sal i stand og mangler faktisk kun at male, men min mand skulle lige skumme lidt inde i en skunk og det her skum bliver så antændt og han får en stikflamme op i ansigtet. Da han prøver at slukke ilden med rockwoll (som jo brænder rigtig dårligt) sprøjter den brandvarme skum op på hans hænder. Han råber højt efter mig (jeg står i rummet ved siden af sammen med Bastian som lige er stået op fra sin middagslur) at jeg skal komme med vand, men hans springer ned af trappen. Jeg farer ned med Bastian og løber efter vand. Min mand løber ned og stiller sig under bruseren da han er forbrændt i ansigtet og på hænderne og jeg løber med vand op ovenpå og ind i skunken for at se om der er mere der skal slukkes. Da jeg ikke umiddelbart kan se at der er mere ild, ringer jeg 112, skynder mig udenfor med Bastian (Clara sov heldigvis udenfor i sin barnevogn). Lidt efter kommer der 2 brandbiler, en mandskabsbil, en indsatsleder, en politibil og en ambulance, alle med fuld udrykning!! Og der stod jeg pladdervåd med Bastian på armen pakket ind i min sweater. De stormer op på loftet med røgdykkerudstyr på og kan heldigvis konstatere at vi har fået alt slukket selv og at der ikke ligger noget og ulmer.. Min mand blev kørt med ambulance på skadestuen. Min svigermor kom (min svigerfar er frivillig brandmand og det var dem som var) og hun tog Bastian, så Clara og jeg kunne køre efter ambulancen. Derefter tilbragte vi knap 6 timer på skadestuen hvor min mand sad med armene under vand.. Imens havde min dejlig mor været hjemme hos os for at lufte ud og gøre lidt rent. Der lå vand overalt og der er stadig indtørret skum rundt omkring.. Men det er hvad det er!! Heldigvis er min mand slupper billigt og vi er alle i god behold!!

Bare lige lidt fra mig.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Mary

Sikke noget skrækkeligt noget!!!!!! Godt at det endte godt, men sikke en forskrækkelse  

Tillykke med barnedåben, håber I kunne nyde dagen på trods af jeres forfærdelige oplevelse.

Kram Maria. 

Anmeld

10. maj 2010

Kristina V

Hold da op en forskrækkelse..!! Håber ikke det er alt for slemme forbrændinger han har fået...

Tillykke med barnedåben

Anmeld

10. maj 2010

Anja

Puha, sikke en weekend!

Men dejligt, at dåben gik godt

Anmeld

10. maj 2010

Lene76

ej føj hvor en oplevelse..... godt han ik er alt for slemt forbrændt.

Glæder mig til at se billeder af jeres dage igår, som tros alt har været en go dag Tillykke med hende

Anmeld

10. maj 2010

Stumpen

Det har da virkelig været en weekend med blandede følelser, men heldigt at det ikke skete mere med ham, men av for den det må have gjort ekstremt ondt.. Men godt at weekenden endte godt og at I havde en dejlig dag..

Anmeld

10. maj 2010

Lise

Yaiks, for en oplevelse  Godt, at det ikke gik værre. Hvis det skete lørdag, hvad lavede han så på skadestuen søndag?

Dejligt at i havde en god barnedåb alligevel. Tillykke med hende

Anmeld

10. maj 2010

bette

uha sikke da noget... men det lyder til i handlede fuldstændig efter bogen.. er der så nogle store skader nu eller?

Anmeld

10. maj 2010

Hyner

Vildt nok, og ja selvfølgelig samme weekend ik...

Håber din husbond ikke har mistet alt for meget hår...

Knus herfra...

Og så selvfølgelig et stort tillykke med lillepigens dåb...

Anmeld

10. maj 2010

Muffinmus

ja sikke da en weekend, men gode ting og en pæn forskrækkelse da.

Godt det blev slukket i tide, for filan da. Håber han er ok.-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.