Wauw (intetsigende indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

3rollinger

Stumpen skriver:

Kommer du hjem?????

Hi hi. Du er ikke til at skjule noget for.

Men det kommer an paa netop om det hele kan gaa op i en hoejere enhed. Foerst og fremmest skal jeg lige have et job, saa jeg kan forsoerge min familie og det er kernen i hele projektet. Derefter er der jo en masse andet der skal falde paa plads. Det er jo immervaek en flytning fra ét land til et andet med 3 smaa boern og en mand der ikke taler sproget. Puha, bliver helt svedt bare ved tanken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Stumpen

3rollinger skriver:

Hi hi. Du er ikke til at skjule noget for.

Men det kommer an paa netop om det hele kan gaa op i en hoejere enhed. Foerst og fremmest skal jeg lige have et job, saa jeg kan forsoerge min familie og det er kernen i hele projektet. Derefter er der jo en masse andet der skal falde paa plads. Det er jo immervaek en flytning fra ét land til et andet med 3 smaa boern og en mand der ikke taler sproget. Puha, bliver helt svedt bare ved tanken.

Ja det bliver en udfordring der vil noget... Kan du virkelig tjene så godt at du kan forsørge en hel familie?

Hvor hører du egentlig til i DK, når I flytter hjem??

Anmeld

10. maj 2010

3rollinger

Stumpen skriver:

Ja det bliver en udfordring der vil noget... Kan du virkelig tjene så godt at du kan forsørge en hel familie?

Hvor hører du egentlig til i DK, når I flytter hjem??

Vi bruger ikke specielt mange penge, saa saadan som jeg har regnet ud burde jeg kunne. Hvis jeg finder det rigtige job, sevlfoelgelig.

Paa vestsjaellend hoerer jeg til.

Anmeld

10. maj 2010

Stumpen

3rollinger skriver:

Vi bruger ikke specielt mange penge, saa saadan som jeg har regnet ud burde jeg kunne. Hvis jeg finder det rigtige job, sevlfoelgelig.

Paa vestsjaellend hoerer jeg til.

Du mener vel vestJYLLAND?????

Anmeld

10. maj 2010

3rollinger

Stumpen skriver:

Du mener vel vestJYLLAND?????

Ja, jeg kunne nu ligesaa godt have hoert til i Jylland, maaske ikke lige Vestjylland, men nord eller oest . Ihvertfald er hele min familie derfra og har selv boet der i 7 aar. Ville ikke have noget imod at komme tilbage. Meeen hvis jeg skal hjem er det jo ogsaa for at vaere i naerheden af min moaaar.

Anmeld

10. maj 2010

Stumpen

3rollinger skriver:

Ja, jeg kunne nu ligesaa godt have hoert til i Jylland, maaske ikke lige Vestjylland, men nord eller oest . Ihvertfald er hele min familie derfra og har selv boet der i 7 aar. Ville ikke have noget imod at komme tilbage. Meeen hvis jeg skal hjem er det jo ogsaa for at vaere i naerheden af min moaaar.

Det forstår jeg så godt, men nåår nu du skal flytte, så kunne hun jo også

Anmeld

10. maj 2010

Munder

Du VOVER at blive tavs pga. nyt arbejde Anja

Og Trine, hvor dejligt at I taler om at flytte hjem, håber på det lykkes for jer!

Anmeld

10. maj 2010

Stumpen

Munder skriver:

Du VOVER at blive tavs pga. nyt arbejde Anja

Og Trine, hvor dejligt at I taler om at flytte hjem, håber på det lykkes for jer!

Jeg er lige her min snut

Anmeld

11. maj 2010

Munder

Stumpen skriver:

Jeg er lige her min snut

Havde du en god arbejdsdag?

Anmeld

11. maj 2010

Stumpen

Munder skriver:

Havde du en god arbejdsdag?

Ja det bliver bedre og bedre.. I morgen står den på en 12 timers vagt, torsdag dagvagt og fredag en aftenvagt (ekstra) I morgen mente hun at hun kunne have min endelige plan klar, for på den hun havde givet mig manglede der nogle timer...

Hvordan er det at være tilbage?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.