Wauw (intetsigende indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

Stumpen

Hvis min profil var offentlig herinde, så lå jeg som nummer 28 på fleste indlæg pr dag...jo jo..

Skrev jo det var et intetsigende indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

3rollinger

Hvor ser du det henne?

Den ranking kommer jo nok til at falde nu du har spritnyt job

Anmeld

10. maj 2010

Stumpen

3rollinger skriver:

Hvor ser du det henne?

Den ranking kommer jo nok til at falde nu du har spritnyt job

Det står inde på under din profil.. I den nederste linje ude til højre.. Du kan trykke på den og så kommer top-100 frem..

Nå så du tror at I slipper for mig

Anmeld

10. maj 2010

Heidi B

Vildt Anja....

Og bare du husker os nui du får travlt med at jobbe...

Anmeld

10. maj 2010

3rollinger

Stumpen skriver:

Det står inde på under din profil.. I den nederste linje ude til højre.. Du kan trykke på den og så kommer top-100 frem..

Nå så du tror at I slipper for mig

Nej, det haaber jeg da ikke , meeeen det der de kalder arbejde har det med at tage en masse af ens tid. Rimelig traels.

Anmeld

10. maj 2010

Stumpen

3rollinger skriver:

Nej, det haaber jeg da ikke , meeeen det der de kalder arbejde har det med at tage en masse af ens tid. Rimelig traels.

Det ser ikke så slemt ud her.. Hun mangler dog lige at putte en døgnvagt ind.. Men hvis vi ser døgnvagter som en vagt (hvilket det jo også er, men som en dag så) Så skal jeg på arbejde 3 dage i 5 ud af 6 uger og i den 6. uge 4 gange..

Anmeld

10. maj 2010

3rollinger

Stumpen skriver:

Det ser ikke så slemt ud her.. Hun mangler dog lige at putte en døgnvagt ind.. Men hvis vi ser døgnvagter som en vagt (hvilket det jo også er, men som en dag så) Så skal jeg på arbejde 3 dage i 5 ud af 6 uger og i den 6. uge 4 gange..

Det lyder da rigtig godt. Taenk du var saa bekymret for noget tid siden og pludselig dumper arbejdet ned i skoedet, dp'en er loest, og du ser jo faktisk rigtig godt ud med de kilo du allerede har tabt, saa jeg igaar.

Anmeld

10. maj 2010

Stumpen

3rollinger skriver:

Det lyder da rigtig godt. Taenk du var saa bekymret for noget tid siden og pludselig dumper arbejdet ned i skoedet, dp'en er loest, og du ser jo faktisk rigtig godt ud med de kilo du allerede har tabt, saa jeg igaar.

Ja de bekymringer var total ubegrundede, men det er så nemt at være bagklog

Men det bedste af det hele er at vi overhovedet ikke får brug fra hjælp til at få passet ungerne.. Det tidligste jeg skal møde er kl 9, så jeg kan altid aflevere og det seneste jeg har fri i hverdagene er kl 21, så Karsten kan nå på nat til tiden.. Dog bliver der 1 dag, hvor han må møde 1 time senere.. Men det er billigt sluppet i forhold til mine bekymringer

Anmeld

10. maj 2010

3rollinger

Stumpen skriver:

Ja de bekymringer var total ubegrundede, men det er så nemt at være bagklog

Men det bedste af det hele er at vi overhovedet ikke får brug fra hjælp til at få passet ungerne.. Det tidligste jeg skal møde er kl 9, så jeg kan altid aflevere og det seneste jeg har fri i hverdagene er kl 21, så Karsten kan nå på nat til tiden.. Dog bliver der 1 dag, hvor han må møde 1 time senere.. Men det er billigt sluppet i forhold til mine bekymringer

Ja, det var jo ikke til at vide paa det tidspunkt. Men dejligt at livet kan vise sig fra sin bedste side.

Jeg sidder ogsaa og "venter" paa at mit liv gaar op i en hoejere enhed, men mere om det senere paa aaret

Anmeld

10. maj 2010

Stumpen

3rollinger skriver:

Ja, det var jo ikke til at vide paa det tidspunkt. Men dejligt at livet kan vise sig fra sin bedste side.

Jeg sidder ogsaa og "venter" paa at mit liv gaar op i en hoejere enhed, men mere om det senere paa aaret

Kommer du hjem?????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.