godmorgen med jer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

Loggidut

så er det sørme dagen, hvor alle de løse ender skal samles...

Jeg skal ned og bede om ferie på mit job, og jeg har sjovt nok helt ondt i maven over det...(?)...jeg ved min kollega, siger god for det, han er altid ekstrem flink og hjælpsom, men alligevel har jeg sært ondt i maven over det.

siger han nej, så skal jeg sgu på job i næste uge, og det er jeg da mentalt slet ikke indstillet på!
så lad os se hvad han siger...

Ivf skal vi ikke lige få planlagt lidt om kørslen til Lolland Falster?
for jeg skal først have afleveret barn, så jeg skal lige vide en smule om hvordan vi gør!
Det nemmeste er vel at kører ad broen? (?) ja jeg er sgu ikke helt inde i vanen med at besøge folk i udlandet!

Tif er begyndt at vinke, ha ha, så i går da vi sad og spiste sandwich på en rasteplads, så sad hun der og vinkede til alle de hardcore truckere som kom og kørte...jeg tror ikke lige faderen var glad for at høre hun kan smelte store stærke mænds hjerter!
Der ud over mener hun selv at hun har samme ret til at vaske mig med en klud, som jeg har ret til at vaske hende!
jeg er ikke helt sikker på jeg er enig!

Natflasken går fremad, nu er Tif nede på 120 Ml. med 2 skefulde MME i, ikke ret meget, men det virker da...s¨mon ikke snart vi er af med den?

og jow da forresten, Kasper har fået job! hurra....han skal sgu vaske op, ikke et begreb han er alt for kendt med! men det giver penge, og dem er han sulten på, så mon ikke han bare tager hvad han kan få!

nå så til de daglige ? alt det jeg ikke har fået opsumeret på:

Nadi: hvordan har i det? kommer i igennem tiden? og kan i holde skruen i vandet?

Ivf: lækker doggy, og sikke et billede i har fået taget af ungerne, alle de hundeøjne er jo lige til at blive blød om hjertet af!

Susan: jeg pakker dine sager, og tager med...(kom da lige i tanke om dem!)

Bacon: Tandlæger er nogle forfærdelig dyr! Hvad pokker skulle du dog have lavet som kunne koste så meget, og gøre så ondt?

øhhhh, har man glemt nogen? jeg scanner lige senariet, og så må jeg sgu fortsætte hvis der er mere der skal siges!

ps/nu har jeg snakket med kollegaen...hæ hæ...og det er self. også ok med ham, tror da vist ikke lige han er parat til jeg kommer på job igen...lol!
han hygger sig sgu for meget når jeg ikke er der og banker ham bag i!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

ivfmarie

godmorgen right back!

Skal vi ikke summe lidt over køreturen med en kop øl i vores baghave en af de nærmeste dage?
Jeg skal jo ha brækket den denste for i morgen - så jeg render inen steder foreløbig... ;)
JO, FORRESTEN! Jeg skal til jobsamtale på fredag - uhhhhh!! I kørestol, og pumpet af s(j)ove piller - om ikke andet, så skal de da ansætte mig af medlidenhed :$

Vi aftaler lige nærmere, ikk? Nu er det det aktuelle job der skal passes :D

marie

Anmeld

11. juni 2008

Loggidut

kommer du på msn i aften? så snakker vi lige der

Anmeld

11. juni 2008

ivfmarie

jeps

Anmeld

11. juni 2008

Rasmine

Jeg fik plastfyldninger i 2 kindtænder, flerfladet som det hedder.

Hvorfor skal du have ferie?

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

godmorgen godmorgen. nu vil jeg om og ha en runder med nutella... for det har jeg jo så godt af!!!!!!!

Anmeld

11. juni 2008

Marco2

Jamen god morgen til dig også!!

AG - som vil i bad inden jeg skal i mg.

Anmeld

11. juni 2008

Loggidut

fordi tif først har plads fra den 1/7 ved dpéren...og jeg er da nød til lige at få hende startet op...jeg kan slet ikke overskue at skulle sende hende afsted fuldtid fra start af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.