Findes der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

TbCp

trunte24 skriver:

Jo en lille smule. Men det smager overhovedet ikke af smør.

Jeg bruger nemlig aldrig smørcreme da jeg synes det er mega kvalmt.

Jeg lavede sådan noget jordbærfrosting sidst, der skulle vist ikke mere end 80g smør i, men jeg synes stadig det blev for kvalmt

Jeg er virkelig ikke ret god til smør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Trolde_mor

TbCp skriver:

Det skal klart afprøves næste gang!

Glad for at kunne hjælpe

(bare husk at du kan varme den lidt op - gør det MEGET lettere )

Anmeld

10. maj 2010

trunte24

TbCp skriver:

Jeg lavede sådan noget jordbærfrosting sidst, der skulle vist ikke mere end 80g smør i, men jeg synes stadig det blev for kvalmt

Jeg er virkelig ikke ret god til smør

ja, så bliver det nok også for meget med de to. Tror godt nok kun det er 60g smør der er i cream cheesen. Forleden lavede jeg gulerodskage med flødeoste/cream cheese på toppen. Den opskrift på cream cheese der var til kagen var der ikke smør i. Men tror ikke den stivner helt, men du kunne jo evt. prøve. Det var Arla´s gulerodskage.

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

trunte24 skriver:

ja, så bliver det nok også for meget med de to. Tror godt nok kun det er 60g smør der er i cream cheesen. Forleden lavede jeg gulerodskage med flødeoste/cream cheese på toppen. Den opskrift på cream cheese der var til kagen var der ikke smør i. Men tror ikke den stivner helt, men du kunne jo evt. prøve. Det var Arla´s gulerodskage.

Det må jeg lige prøve at kigge på, tak for hjælpen

Anmeld

10. maj 2010

Bondepigen

Næste gang vil jeg prøve med chokoladecremen... Jeg er osse ved at kaste op over smørcremen.

Jeg lavede engang "ged" i det, så chokoladecremen flød ud, og blev blandet med smørcremen... Det eneste der skete var at MMF'en blev lidt svampet, men det syntes jeg faktisk bare gjorde det mere lækkert...

Men min søster har lavet smørcreme og så blandet smeltede skildpadder i , det smagte faktisk rimelig godt... så måske man kan gøre det med alt muligt andet chokolade osse...??

Anmeld

10. maj 2010

trunte24

TbCp skriver:

Det må jeg lige prøve at kigge på, tak for hjælpen

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.