Anne85 skriver:
Er du også gået på barsel?
Åh jeg nyder også bare at ha lidt ene tid med den store - han har korte dage i vuggestuen og har altid en eller to ugentlige fridage. Og om en uge starter han i ny vuggestue så her bliver det også fedt at kunne køre ham ind i hans tempo.
Og så nyder jeg at der er tid til engang imellem at smække benene op i sofaen med en god bog, eller sætte mig foran symaskinen elelr lignende og lave et eller andet til hendes kommende værelse osv.... jeg har en forestilling om at der på ingen måde bliver tid til det når først der er to unger
Så nej, lige nu har jeg absolut ikke travlt.... meeen det kan da godt være at utålmodigheden begynder at komme om en måneds tid 
Jeg havde en masse afspadsering, omsorgsdage og restferie, så idag der min første dag på orlov,men har gået hjemme siden midten af april...
Og nu hvor jeg har fået lavet nyt værelse til drengene, og ny stue, har manden beordret mig til at slappe mere af, for han orker ikke at stå med to unger herhjemme, mens jeg og baby er indlagt på neonatal pga for tidlig fødsel... Jeg havde slet ikke set bekymring komme fra hans side, men han mindede mig om, at vi var til tjek på fødegangen i 29. uge med nr. 2 og det ønskede han ikke igen...
Så nu har jeg vasket babytøj i str 50 og 56 og så har jeg faktisk ikke mere jeg SKAL nå, så nu står den på afslapning med rigtig god samvittighed
Anmeld