Mavsen uge 33 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2010

Anne85

MoarJ skriver:

Ih en flot mave...

Åh tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Corn

Anne85 skriver:

Er du også gået på barsel?

Åh jeg nyder også bare at ha lidt ene tid med den store - han har korte dage i vuggestuen og har altid en eller to ugentlige fridage. Og om en uge starter han i ny vuggestue så her bliver det også fedt at kunne køre ham ind i hans tempo.

Og så nyder jeg at der er tid til engang imellem at smække benene op i sofaen med en god bog, eller sætte mig foran symaskinen elelr lignende og lave et eller andet til hendes kommende værelse osv.... jeg har en forestilling om at der på ingen måde bliver tid til det når først der er to unger  Så nej, lige nu har jeg absolut ikke travlt.... meeen det kan da godt være at utålmodigheden begynder at komme om en måneds tid

Jeg havde en masse afspadsering, omsorgsdage og restferie, så idag der min første dag på orlov,men har gået hjemme siden midten af april...

Og nu hvor jeg har fået lavet nyt værelse til drengene, og ny stue, har manden beordret mig til at slappe mere af, for han orker ikke at stå med to unger herhjemme, mens jeg og baby er indlagt på neonatal pga for tidlig fødsel... Jeg havde slet ikke set bekymring komme fra hans side, men han mindede mig om, at vi var til tjek på fødegangen i 29. uge med nr. 2 og det ønskede han ikke igen...

Så nu har jeg vasket babytøj i str 50 og 56 og så har jeg faktisk ikke mere jeg SKAL nå, så nu står den på afslapning med rigtig god samvittighed

Anmeld

10. maj 2010

AnneMette34

Sikken en smuk mave Anne

Anmeld

10. maj 2010

Anne85

AnneMette34 skriver:

Sikken en smuk mave Anne

Hvor er du sød Anne Mette  Går det godt med lillepigen? Og hendes mor selvfølgelig

Anmeld

10. maj 2010

Anne85

Macaab skriver:

Jeg havde en masse afspadsering, omsorgsdage og restferie, så idag der min første dag på orlov,men har gået hjemme siden midten af april...

Og nu hvor jeg har fået lavet nyt værelse til drengene, og ny stue, har manden beordret mig til at slappe mere af, for han orker ikke at stå med to unger herhjemme, mens jeg og baby er indlagt på neonatal pga for tidlig fødsel... Jeg havde slet ikke set bekymring komme fra hans side, men han mindede mig om, at vi var til tjek på fødegangen i 29. uge med nr. 2 og det ønskede han ikke igen...

Så nu har jeg vasket babytøj i str 50 og 56 og så har jeg faktisk ikke mere jeg SKAL nå, så nu står den på afslapning med rigtig god samvittighed

Puha... kan du så lige høre efter hvad manden siger  Vi vil squ ikke ha nogle for tidlig fødsler.... Jeg har en laaaaang liste med ting der skal laves... men det er "hygge" ting så det er ikke noget jeg stresser over... bl.a. står den på vask af tøj som du siger og så de sidste indkøb

Anmeld

10. maj 2010

Corn

Anne85 skriver:

Puha... kan du så lige høre efter hvad manden siger  Vi vil squ ikke ha nogle for tidlig fødsler.... Jeg har en laaaaang liste med ting der skal laves... men det er "hygge" ting så det er ikke noget jeg stresser over... bl.a. står den på vask af tøj som du siger og så de sidste indkøb

Jeg har også kun nogle få ting jeg gerne vil have gjort, men manden har nogle fridage nu her så der regner jeg med at udnytte på det groveste, så der kun er småting tilbage til resten af barslen inden baby kommer...

Anmeld

10. maj 2010

AnneMette34

Anne85 skriver:

Hvor er du sød Anne Mette  Går det godt med lillepigen? Og hendes mor selvfølgelig

Jep det går stille og roligt, vi skal snart til og gå i babybio og jeg glæder mig, hun bliver 7 uger på lørdag så det går stærkt og hun vokser godt, men får kun flaske nu

Jeg har osse fået det godt igen

Syntes vi skal lave en café tur igen snart

Anmeld

10. maj 2010

LinLin

Hvor ser du godt ud

Anmeld

10. maj 2010

saxa

Ejjj.. Hvor er du smuk!! Vil give ret i, at man slet ikke kan se du har taget på udover på maven..

Anmeld

10. maj 2010

Anne85

Hvor er I søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.