Mavsen uge 33 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.679 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

Anne85

Så nåede man så langt.... maven er efterhånden kææææmpe, men "sjovt" nok var jeg noget mere besværet af den og min graviditet for nogle måneder siden...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

NoName

Synes stadig du er gude smuk Anne...

Man kan jo slet ikke se du har taget på ud over bolden på mavsen...

Anmeld

9. maj 2010

Valle81

Lækker og smuk og skøn rund mave:0)

Og sjovt du skriver det med du er mindre besværet du end tidligere;0) Sådan har jeg også oplevet det i begge mine graviditer:0) De sidste uger var meget "nemme" at komme igennem:0)

Anmeld

9. maj 2010

Anne85

Valle81 skriver:

Lækker og smuk og skøn rund mave:0)

Og sjovt du skriver det med du er mindre besværet du end tidligere;0) Sådan har jeg også oplevet det i begge mine graviditer:0) De sidste uger var meget "nemme" at komme igennem:0)

Egentlig lidt underlidt ik... men dejligt nok... håber da det varer ved nogle uger endnu  Måske det hænger sammen med at jeg altid tager voldsomt på i starten og ikke så meget til sidst...

Hmm, nå men jeg nyder det ihvertfald

Anmeld

9. maj 2010

Anne85

noname skriver:

Synes stadig du er gude smuk Anne...

Man kan jo slet ikke se du har taget på ud over bolden på mavsen...

Du så sød  Meeen der sidder altså ikke 18,5 kg på maven... de fleste af dem har vist også sneget sig på barmen, hofterne, armene og så tror jeg der sidder 5 i hver af mine kinder

Anmeld

9. maj 2010

Corn

Jeg synes det sidder rigtig flot.

Jeg er blevet mega stor på maven og synes det er mega besværligt at skulle i kontakt med mine fødder

Men denne tredje graviditet er helt klart min bedste, da jeg ikke har været sygemeldt, plaget af plukveer, osv. Jeg har, trods mine to krudtugler, været rigtig god til at slappe af og føle mig selv, så jeg synes det har været nemt... Måske også fordi jeg ikke er så utålmodig denne gang og har en anden hvile og ro, som jeg nyder at bruge på de to store...

Majken 32+2

Anmeld

9. maj 2010

Anne85

Macaab skriver:

Jeg synes det sidder rigtig flot.

Jeg er blevet mega stor på maven og synes det er mega besværligt at skulle i kontakt med mine fødder

Men denne tredje graviditet er helt klart min bedste, da jeg ikke har været sygemeldt, plaget af plukveer, osv. Jeg har, trods mine to krudtugler, været rigtig god til at slappe af og føle mig selv, så jeg synes det har været nemt... Måske også fordi jeg ikke er så utålmodig denne gang og har en anden hvile og ro, som jeg nyder at bruge på de to store...

Majken 32+2

Hvor er det dejligt for dig  

Jo, min mave er skam også i vejen  MEN kontra de første 6-7 måneder af graviditeten hvor jeg havde det ganske frygteligt så NYDER jeg det lige nu... og som du siger, jeg er slet ikke så utålmodig denne gang... stresser nærmest lidt over at jeg kun har 1 1/2 måned endnu til ene-hygge med sønnike og til at slappe af og nyde min barsel  jeg glæder mig helt helt vildt til hun kommer... og glæder mig da til at skulle af med den store vom... meeen nyder også bare at jeg lige nu har en frihed somd er nok går en del år inden jeg får igen

Anmeld

9. maj 2010

Corn

Anne85 skriver:

Hvor er det dejligt for dig  

Jo, min mave er skam også i vejen  MEN kontra de første 6-7 måneder af graviditeten hvor jeg havde det ganske frygteligt så NYDER jeg det lige nu... og som du siger, jeg er slet ikke så utålmodig denne gang... stresser nærmest lidt over at jeg kun har 1 1/2 måned endnu til ene-hygge med sønnike og til at slappe af og nyde min barsel  jeg glæder mig helt helt vildt til hun kommer... og glæder mig da til at skulle af med den store vom... meeen nyder også bare at jeg lige nu har en frihed somd er nok går en del år inden jeg får igen

Ja jeg nyder at de to store kan sove længe, og at vi kan gøre som vi vil. Jeg tager fridage på skift med dem, så de får lov at være ene om mor, inden det er forbi, jeg har lavet legeværelse til dem og indrettet osv, så jeg synes også at tiden flyver afsted... Nu er Djurs sommerland åbnet, og jeg håber da vi når derud en del gange inden jeg føder, for det er da nemmest uden barnevogn

Anmeld

9. maj 2010

Mira0911

Ih en flot mave...

Anmeld

9. maj 2010

Anne85

Macaab skriver:

Ja jeg nyder at de to store kan sove længe, og at vi kan gøre som vi vil. Jeg tager fridage på skift med dem, så de får lov at være ene om mor, inden det er forbi, jeg har lavet legeværelse til dem og indrettet osv, så jeg synes også at tiden flyver afsted... Nu er Djurs sommerland åbnet, og jeg håber da vi når derud en del gange inden jeg føder, for det er da nemmest uden barnevogn

Er du også gået på barsel?

Åh jeg nyder også bare at ha lidt ene tid med den store - han har korte dage i vuggestuen og har altid en eller to ugentlige fridage. Og om en uge starter han i ny vuggestue så her bliver det også fedt at kunne køre ham ind i hans tempo.

Og så nyder jeg at der er tid til engang imellem at smække benene op i sofaen med en god bog, eller sætte mig foran symaskinen elelr lignende og lave et eller andet til hendes kommende værelse osv.... jeg har en forestilling om at der på ingen måde bliver tid til det når først der er to unger  Så nej, lige nu har jeg absolut ikke travlt.... meeen det kan da godt være at utålmodigheden begynder at komme om en måneds tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.