22+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

Mai-pigen

Mor til David skriver:

Tak skal du have Kan se du er næsten lige så langt. Er det også gået hurtigere for dig mht mavens størrelse anden gang?

Ja, det kan du tro det er.. En, to tre..så er den bare blevet stor!!

Dejligt, så er der da ingen tvivl om at man er gravid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

saxa

Mor til David skriver:

- 4 mdr til termin i dag!

Du ser sq godt ud..

Ja nu er der pludselig ikke uoverskueligt længe til de små drenge kommer til verdenen.. Sys sq tiden går hurtigt alligevel - måske det er fordi man ikke har "tid" til at være gravid denne gang, som første gang..

Anmeld

12. maj 2010

LinLin

Mai-pigen skriver:

Ja, det kan du tro det er.. En, to tre..så er den bare blevet stor!!

Dejligt, så er der da ingen tvivl om at man er gravid...

Hehe - nej det er der ikke. Syntes bare ikke det var så sjovt, da jeg blev spurgt af en forælder i vuggestuen i uge 12 - ville jo gerne lige have NF overstået inden det skulle fortælles til alt for mange - men sådan skulle det altså ikke gå ...

Anmeld

12. maj 2010

LinLin

saxi skriver:

Du ser sq godt ud..

Ja nu er der pludselig ikke uoverskueligt længe til de små drenge kommer til verdenen.. Sys sq tiden går hurtigt alligevel - måske det er fordi man ikke har "tid" til at være gravid denne gang, som første gang..

Tak 8 kg allerede! - nøj jeg fik et chok på vægten i søndags!  - håber bare det går som sidst; 3 kg i hele tredje trimester...

Anmeld

12. maj 2010

CS

flotte mave

Anmeld

13. maj 2010

Mai-pigen

Mor til David skriver:

Hehe - nej det er der ikke. Syntes bare ikke det var så sjovt, da jeg blev spurgt af en forælder i vuggestuen i uge 12 - ville jo gerne lige have NF overstået inden det skulle fortælles til alt for mange - men sådan skulle det altså ikke gå ...

Det er det, det er nu en ting man ikke rigtig selv kan styre..  Jeg elsker også min mave, men er lidt spændt på hvor stor den kan blive...

Anmeld

13. maj 2010

LinLin

ChristinaS skriver:

flotte mave

Tak (men frygter virkelig at blive GIGANTISK! &nbsp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.