22+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2010

LinLin

Mettemus skriver:

Altså til hverdag når jeg ikke er gravid ligner jeg en der er i 14. - 15. uge, så vi venter vist lige til det er tydeligt at det er en gravid mave og ikke bare Mettes almindelige mave

Hehe okay!

Skal du egentlig til tidlig scanning af en art?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Mettemus

Mor til David skriver:

Hehe okay!

Skal du egentlig til tidlig scanning af en art?

Ja, da jeg var igennem alt det der halløj på Skejby sidst tilbød de en tryghedsscanning omkring 7. uge hvor det plejer at gå galt. Skal til lægen d. 21. hvor hun vil lave en henvisning. Håber det blir rimelig hurtigt derefter og ikke alt for besværligt med Pinse osv. Er rimelig nervøs så det må gerne gå stærkt

Anmeld

9. maj 2010

LinLin

Mettemus skriver:

Ja, da jeg var igennem alt det der halløj på Skejby sidst tilbød de en tryghedsscanning omkring 7. uge hvor det plejer at gå galt. Skal til lægen d. 21. hvor hun vil lave en henvisning. Håber det blir rimelig hurtigt derefter og ikke alt for besværligt med Pinse osv. Er rimelig nervøs så det må gerne gå stærkt

Årh hvor dejligt I får en scanning! Den må da sidde det rigtige sted denne gang!

Jeg skal også til lægen den dag - og hjertescanning!

Anmeld

9. maj 2010

Mettemus

Mor til David skriver:

Årh hvor dejligt I får en scanning! Den må da sidde det rigtige sted denne gang!

Jeg skal også til lægen den dag - og hjertescanning!

Altså statistisk set kan det ikke gå galt igen, men tvivlen er der stadig... rigtig meget faktisk.

Hjertescaning - er det standart eller er der mistanke om noget?

Anmeld

9. maj 2010

LinLin

Mettemus skriver:

Altså statistisk set kan det ikke gå galt igen, men tvivlen er der stadig... rigtig meget faktisk.

Hjertescaning - er det standart eller er der mistanke om noget?

Det er fordi jeg selv havde en hjertefejl/-sygdom. Har fået en tidlig hjertescanning og til MD var der en læge inde og kigge på hjertet igen - alt så fint ud begge gange, men fordi det jeg havde havde at gøre med hjertets evne til at trække sig sammen, syntes hun at vi lige skulle kigge på det igen i uge 24 - helt okay med mig! (så får jeg ham jo også at se igen, samtidig med at det selvfølgelig er betryggende at de tjekker efter igen!)

Anmeld

9. maj 2010

Mettemus

Mor til David skriver:

Det er fordi jeg selv havde en hjertefejl/-sygdom. Har fået en tidlig hjertescanning og til MD var der en læge inde og kigge på hjertet igen - alt så fint ud begge gange, men fordi det jeg havde havde at gøre med hjertets evne til at trække sig sammen, syntes hun at vi lige skulle kigge på det igen i uge 24 - helt okay med mig! (så får jeg ham jo også at se igen, samtidig med at det selvfølgelig er betryggende at de tjekker efter igen!)

Ja det er altså dejligt når man føler sig holdt godt øje med, det gir lige nøjagtigt den tryghed som ens hormonprægede tanker godt kan få bugt med! Og så kan man vel ikke se lillemanden for tit?

Nu skriver du "havde" - er din hjertefejl gået væk/er du rask igen?

Anmeld

9. maj 2010

Mai-pigen

Sikke en fin mavse du der render rundt med.. Hvor er det dejligt!!

Anmeld

9. maj 2010

LinLin

Mettemus skriver:

Ja det er altså dejligt når man føler sig holdt godt øje med, det gir lige nøjagtigt den tryghed som ens hormonprægede tanker godt kan få bugt med! Og så kan man vel ikke se lillemanden for tit?

Nu skriver du "havde" - er din hjertefejl gået væk/er du rask igen?

Nej det kan man absolut ikke

Jeg fik medicin indtil jeg var 5 år og blev erklæret rask da jeg var 16. Har levet et helt normalt liv og dyrket svømning, fodbold og badminton på konkurrenceplan - men det er da alligevel rart at de vil tjekke ham for det!

Anmeld

9. maj 2010

LinLin

Mai-pigen skriver:

Sikke en fin mavse du der render rundt med.. Hvor er det dejligt!!

Tak skal du have Kan se du er næsten lige så langt. Er det også gået hurtigere for dig mht mavens størrelse anden gang?

Anmeld

9. maj 2010

Mettemus

Mor til David skriver:

Nej det kan man absolut ikke

Jeg fik medicin indtil jeg var 5 år og blev erklæret rask da jeg var 16. Har levet et helt normalt liv og dyrket svømning, fodbold og badminton på konkurrenceplan - men det er da alligevel rart at de vil tjekke ham for det!

Nå, det var godt. Det lyder bare altid så mega voldsomt når det handler om hjertesygdomme. Jeg krydser fingre for at den lille ikke fejler noget som helst selvom du heldigvis har kunnet leve så godt med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.