Syværk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. maj 2010

Mist

NY Pris.. 

Baby Dyne + Pude 110 kr

Junior Dyne + Pude 150 kr. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Mist

norby skriver:

Hej Alle Sammen..

Jeg sender dette indlæg ud da jeg er ved at forsøge og starte min egen lille sy virksomhed, jeg vil til at starte med sy sengetøj til børn, både piger og drenge, babydyner + puder, & Junior dyner + pude.. 

Pris pr. sæt er 150 kr. for et baby sæt ens mortiv

Pris pr. sæt er 100 kr. for baby sæt med hvidt stof på bagsiden. 

Pris pr. sæt 200 kr for junior sæt ens motiv

Pris pr. sæt 150 kr for junior sæt med hvidt stof på bagsiden

Håber der er nogle som er intereseret. Jeg sørger selv for fragt med postdanmark.. 

MVH Maria

2 Peter Plys Babydyner til salg pris pr. sæt 110 kr. 

Anmeld

10. maj 2010

Mist

norby skriver:

Dette er bare lidt af det første udvalg.. ) Der kommer mere udvalg i Juni måned. 

2 Peter Plys Babydyner til salg pris pr. sæt 110 kr. Har KUN 2 sæt så først til mølle.. 

Anmeld

10. maj 2010

Mist

s.tina skriver:

Tak

Jeg gemmer dig lige i huskeren.. Har lige shoppet sengetøj, så skal lige have manden til at glemme at jeg har købt, inden jeg køber mere

Hej Hej.. Vil lige give dig en update.. Prisen er faldet for baby dyner fra 150 til 110 kr pr. sæt

og junior dyne fra 200 til 150 kr pr. sæt.. Bare lige en lille update..

Maria. 

Anmeld

10. maj 2010

Mist

MoarHvidovre skriver:

Det er super fint det med Cars, men jeg kan desværre købe det billigere i forretningerne når det er på bud

Hej Hej.. Vil lige give dig en update.. Prisen er faldet for baby dyner fra 150 til 110 kr pr. sæt

og junior dyne fra 200 til 150 kr pr. sæt.. Bare lige en lille update..

Maria. 

Anmeld

10. maj 2010

Rikke, Liam & Linus

Hej, jeg så lige dit indlæg.

Og hvis du mener det seriøst, var det måske en god ide at få lavet nogle lære billeder af sengetøjet "in action".

Ellers tror jeg du får svært ved at sælge, mødre er meget kræsne når det gælder deres børn.

Bare en ide

Anmeld

10. maj 2010

Mist

Rikke&Liam skriver:

Hej, jeg så lige dit indlæg.

Og hvis du mener det seriøst, var det måske en god ide at få lavet nogle lære billeder af sengetøjet "in action".

Ellers tror jeg du får svært ved at sælge, mødre er meget kræsne når det gælder deres børn.

Bare en ide

lige et enkelt færdigt sæt.. det er godt nok en junior dyne men så kan i se hvordan det ser ud. har 2 sæt bare i babydyne pris pr. sæt 110 kr. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. maj 2010

Mist

norby skriver:

lige et enkelt færdigt sæt.. det er godt nok en junior dyne men så kan i se hvordan det ser ud. har 2 sæt bare i babydyne pris pr. sæt 110 kr. 

disse billeder af sengetøj har jeg KUN 2 sæt babydyner pris 110 kr, og KUN 1 junior dyne 150 kr, og er ikke sikker på jeg kan skaffe mere af det stof, og det er ikke noget motiv man kan købe i butikkerne da stoffet er købt i en speciel forretning. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.